2011年9月19日星期一

青蛙三文治盒



我生日o個日為小王子要去Chess Coaching,所以我同小王子爸爸放低小王子捉棋之後,只係求其咁去左間塘人餐館度食晚飯,無攪d咩!
OK la~就算係咁我都好開心,呢個就係我嘅婚姻之道,﹣﹣
對方少少付出,我就大大滿足!
所以我時時都keep住覺得自己好幸褔ga~hahaha.......


5講你地5知,其實我係完全5識飲酒嘅。好多年前小王子爸爸試過買左支西瓜味嘅有酒嘅汽水返嚟比我 飲,我飲完之後又喊又笑,完全係飲醉左。之後o個日小王子話....
小王子﹣﹣"媽媽琴晚係飲醉左,你知5知道我用隻手指篤媽媽呀?"
我﹣﹣"係咩?咩你有用隻手指篤媽媽咩?"
小王子﹣﹣"係呀!不過媽媽飲醉左5知lu~"
我﹣﹣"我瞓左ar ma~所以米5知law!"
小王子﹣﹣"5係喎!媽媽無瞓到ga bor~"
我﹣﹣"係點知媽媽無瞓到呀?"
小王子﹣﹣"因為我用隻手指篤媽媽o個時,媽媽係"mark"大眼ga!我見媽媽"mark"大眼望住我,我米猛咁用隻手指嚟篤媽媽law!"
我﹣﹣"吓?5係哇?"


好o勒~到今年生日o勒!我同小王子爸爸米兩個人o個間塘人餐館度食晚飯嘅~咁小王子爸爸又無nana走左去買支香檳嚟飲喎。我一見到就話我5識飲ga喎~小王子爸爸又話咩呢支香檳好少酒精呀~又話咩呢支係用士多啤梨做ga!5會苦ga又點點點ga!總之就係話我飲都無事ga la。點知.......


點知我食完餐飯,跟本行5出間餐館個門口,連直線都行5到law!最後要小王子爸爸扶我至出到門口、上到車咋!真係極其咁樣衰law~小王子爸爸呢就一味咁o係度笑!!!!
上到車我又試又喊又笑,我話我無飲醉呀,小王子爸爸就話﹣﹣﹣
 "hahahaha....你重話無飲醉?"
接小王子o個陣,小王子一上車就問﹣﹣
"爸爸~媽媽做咩呀?"
小王子爸爸﹣﹣"媽媽飲醉左呀!"
小王子﹣﹣"點解媽媽會飲醉gar?爸爸你係BAD MAN呀~"
我﹣﹣"hahaha....爸爸係"BATMAN"( 蝙蝠俠)呀~登登登登,登登登BATMAN!"
我一路猛唱蝙蝠俠支歌,而小王子呢~就一路猛話爸爸整到媽媽飲醉係BAD MAN。
hahahaha......