2010年11月17日星期三

綁雞盒



好後悔接左星期五o個個Party cake order,因為無得賺!重要忙足幾日
。今日我要焗成百塊曲奇,重要全部上哂icing。琴晚焗好o個兩個cake ga na,聽日重要焗多62個cup cake,個蛋糕台重未整好,今日我要尊登搾車去搵埋其他材料去裝飾個台tim!咁你地話o勒~我係米蝕水先?Blog 友bibimama 同我講﹣﹣

     "下次你無賺到6成,就千奇5好接na!Friend都無情講呀!"

講得o岩!無賺6成就真係5值得接,下次真係父母都無情講,點都5接呀~最衰自己衰心軟ga o勒。

我o係度諗....如果我返HK攪個Fans Gathering,你地有無興趣呢?本來我無諗過ga,but 真係有幾個Blog友問過我會5會攪Fans Gathering。不過第一個問我嘅人係小王子爸爸呀,佢問我想5想返HK開堂烹飪班。我即時say NO!NO!NO!因為其實我5係好識同人溝通,我5會主動同陌生人講o野ga
,返到教會我都係坐埋一邊,最好就無人見到我,我好怕做一班人嘅焦點!

點解?其實我以前5係咁ga,重好健談下ga!你地有睇開我個Blog都知,其實我講o野好好笑ga!我中學本紀念冊,人人都寫﹣﹣
           "如果你出道,吳君如要收皮!"
o個個年代,吳君如重係做緊尊攪笑嘅角色。

But 開左幾年鋪頭,o個幾年,將我所有笑容都用哂,講o野講到我怕。又時時比d friend 搵笨,攪到我心都淡埋。所以而家,如果5係我close friend,你想我開口都難呀!

不過之後又有幾個Blog友問我Fans Gathering嘅事,所以如果你地真係有興趣嘅~又安排到嘅~都可以攪嘅~希望你地見到我真身5會失望la!