2011年12月6日星期二

快樂聖誕雞盒



琴日講到,o岩o岩過左o個個星期日小王子開左個Farewell and Birthday party。今日會post Party影嘅相,究竟邊個係蛇仔明、邊個係肥仔Chris、邊個係得4隻手指嘅藍精靈同潺仔強........今日將會揭曉。小王子一共請左12個最好嘅朋友仔去佢個Farewell Party,不過老死占士甸同雞泡魚無份,因為佢地兩個神咁早就去左遊埠 ,所以嚟5到Party。

而呢班比小王子邀請嚟Party嘅同學仔,除左一個之外,全部都係最高貴學府Chess Club嘅成員,個個都鐘意玩Chess,所以至會一見到我個Chess Cake就即時兩眼發光。到琴日返學都重提住個蛋糕,重問小王子~媽媽有無pack d brithday cake比佢返學食,想叫小王子分d比佢地食tim!hahaha....

呢班有份去Party嘅小朋友,個個o係學校成績都好好gar!好耐之前小王子同我講過,佢話o係最高貴學府有兩種人,
    一種就係聰明,讀書叻嘅~(少)
    一種就係四肢發達,but頭腦簡單嘅~(多)
小王子話其他人覺得讀書叻o個d係書蟲,又有d 5抵得人地讀書好,所以係完全5會埋佢地身,5同佢地玩嘅。

前日Party o個陣,小王子爸爸細細聲咁o係我耳邊講﹣﹣﹣﹣>
     "吾怪之得佢地比人叫書蟲la~真係個個都成條書蟲咁樣gar喎!"

我一嬲都覺得,阿肥仔Chris淨係識得追女仔,日日都諗住女子組o個邊o個個鬼妹Barbie。點知原來肥仔Chris個人好有point,比其他o個11個低B仔(包括小王子)有見地得多~
話說開Party嘅地方,係一個尊比小朋友玩槍戰嘅鋪頭,o係呢度開Party~可以玩兩次槍戰。玩完第一次就食d野,再玩多次,然後就切蛋糕咁law~而呢班低B仔就o係玩完第一次槍戰之後,開會決定下一場槍戰分兩隊玩定三隊玩,兼夾邊個做隊長。
嘩~~班細路嘈到拆天咁濟!
呢個又話要做隊長、o個個又話佢做最好!又話咁又話咁,攪左好耐都未決定到,究竟下場係分兩隊玩定三隊玩,由邊個做隊長。我同小王子爸爸見到佢地咁就笑到肚都痛埋。
肥仔Chris指住其他人一路數就一路話﹣﹣>
"o拿!one two three four、one two three four、  two three four...one o個個做隊長米得law!"
嘩~肥仔Chris有Point呀!!!!!
之後都重未解決到喎~於是肥仔Chris再講多一句﹣﹣>
"唉~究竟你地知5知道,由邊個做隊長係完全無分別gar?跟本5會有咩5同gar?一樣係咁玩gar咋!"
嘩~肥仔Chris,我由心裡面咁敬配你!吾怪之得當其他人重"鴨"緊片o個陣,你就已經諗緊點至溝到阿鬼妹Barbie la~
But都重係解決5到喎~
終於肥仔Chris走去同小王子爸爸講﹣﹣>
"我真係頂佢地5順呀~我要出去一陣,我5可以再o係度聽佢地咬na!"

小王子爸爸就係咁笑law!

o個日小王子真係玩得好開心,今日post相o個陣,我真係有重好5捨得佢地嘅感覺,畢竟~肥仔Christ、雞泡魚佢地,倍住我地o係小王子天地裡面成3年咁耐na!你地會5會都一樣咁5捨得佢地呢?



右面o個就係恐怖份子~

格仔衫o個個就係藍精靈~

呢個小朋友由幼自園已經同小王子一班~佢有三個兄弟姊妹,but無一個係同爸爸嘅,而佢媽咪而家個老公究竟係邊個呢?一向都係個迷嚟嘅!

呢個就係潺仔強!

呢個亨利高小王子成個頭~

o拿!呢個就係肥仔Christ o勒~

紅衫呢個就係蛇仔明~

勁掙緊做隊長~




成班低B仔重玩Gi~