2011年10月22日星期六

南瓜蛋糕


今日小王子學校有活動,吾洗帶lunch所以無"嘩Box"。不過我今日post個之前整嘅南瓜蛋糕過你地睇下~我第一次咁整朱古力蝴蝶,整完發現好鬼死靚喎~hahaha....
時時都係講小王子,從來都無講過我同小王子爸爸嘅故事,今日轉下話題~吾講小王子,講我同小王子爸爸嘅愛情故事,吾知你地有無興趣聽呢?

我係美少女呢單o野,神早就5係秘密嚟ga o勒~既然我家下都重係美少女lor~咁後生o個陣更加係Kawaii ga呢~hahaha......既然係Kawaii,就更係有人追ga la,不過我成世人計埋小王子爸爸在內,都只係拍過兩次拖咁大把ga啫,而我嘅初戀係發生o係19歲o個年。我本人嚟講就一嬲都好踏實,又吾浮誇嘅,所以我揀第一個男朋友嘅時候,係抱住"靚仔無本心"呢個座右銘嘅~亦都因為咁,我第一個男朋友係醜到飛得起。諗住一定5會出事la~點知咁醜嘅人都可以一腳踏兩船ga喎?真係千揀萬揀。

頂!早知咁就搵個金賢重咁嘅look ga la,話哂都可以止下咳ar ma。


o係我讀12班o個陣,有個同學仔帶左我返教會,至於小王子爸爸,我就係o係教會度識佢ga o勒。咁當然5係一去到就識la~o係去教會嘅第二年,因為第三個人嘅介入,我終於要同我個初戀男朋友講bye bye 。教會好多好關心弟兄姊妹嘅人嘅~因為呢件事,有一晚有三個弟兄嚟左探我,o個次係我第一次正式見到小王子爸爸。

o個晚佢地走左之後,我突然間有一種好強烈嘅感覺,就係呢三個人裡面,有一個會對我好重要,影晌好大,我5知點解會有咁嘅感覺,亦都5知係邊個,o個晚佢地走左之後,我o係我本Diary度寫低左佢地3個嘅生日日期。老實講我從來都未試過有咁嘅感覺,而成世人呢個感覺亦所只係發生過一次ga啫~就係呢一次o勒。o個時我諗﹣﹣>
   "會5會係天父想同我講o野呢?"

之後我咩都無做,一切都比由天父安排。大家千奇吾好誤會我係一個好容易鍾意人嘅人,先至會無nana有咁嘅feeling,如果真係咁嘅話,我就5會成世人淨係拍過兩次拖咁大把o勒~

初初發現自己有d鍾意小王子爸爸o個陣,成日避來避去,好5想見到小王子爸爸,其一係因為上次o個單o野真係嚇怕左我na~心血少5敢再攪多次。另一個原因為我之前o個個男朋友係細過我嘅,我發誓以後都5會同細過我嘅人一齊~偏偏小王子爸爸細過我年半!我5想等待,同一個年紀細過自己嘅人一齊,要等佢長大、等佢成熟、等佢到適婚年領,試問人一生又有幾多個年頭可以用嚟等待另一個人呢?

小王子爸爸同我告白o個陣,已經同我講將來佢一定會同我結婚,(一開始就講結婚,聽落好似好無稽   ,但係呢個真係就係我同小王子爸爸嘅故事)小王子爸爸話5會要我等到佢30歲。重話如果我讀完書要返HK,佢就陪我一齊返,5會同我分開(因為小王子爸爸係移民嚟嘅,而我就係自己一個嚟讀書,所以一畢業,我就要返HK ga na!)就係呢個承諾,我決定同小王子爸爸一齊。

幾年之後我大學畢業,小王子爸爸5係同我讀同一間大學,亦都5係讀同一個系,所以小王子爸爸比我早一年畢業,佢一畢業就不停咁搵工,希望可以搵到份長工,然後就即刻同屋企講要同我結婚。頭o個年小王子爸爸只係搵到份Temp做,雖然收入ok,但係5係長工,根本就5可以同屋企人講想要結婚嘅事。我畢業之後小王子爸爸因為吾想我返HK,於是佢用做Temp嘅收入,供我讀尊業面包西餅課程,連同生活費都係小王子爸爸比ga。半年之後小王子爸爸終於搵到份長工,佢即刻同屋企講要同我結婚,所以小王子爸爸好後生就同我結左婚,o個年小王子爸爸只係23歲,而我就係咁~一讀完書就嫁左比小王子爸爸o勒。

可能因為我年紀細,又無咩戀愛經驗,其實o個時我5知究竟咩係愛情?只係覺得我同小王子爸爸拍左咁多年拖,有好多感情,係應該要結婚嘅。
下個禮拜就係我同小王子爸爸結婚15周年紀念o勒,我知道好多人都話老夫老妻,一對夫妻一齊生活左咁多年頭,咩愛情神早就已經無哂,最多淨係得番感情ga啫。但係如果你而家問我同小王子爸爸重有無愛情,我可以好肯定咁答你﹣﹣>
                                                                                 
       "我真係好愛好愛小王子爸爸!"


雖然而家對我地家庭嚟講,"將來" 重有好多吾確定~小王子去到新學校會5會識到d壞朋友呢?要長期同小王子爸爸分開住會5會影晌到我地嘅感情呢?小王子爸爸要長期自己搾長旅車嚟見我地,會5會有危險呢?重有一個月小王子就小學畢業o勒~兩個月後我同小王子就要搬上去Sydney住,但係到而家都重未租到屋........
但係o係呢一刻我覺得係我最幸褔嘅時候,我覺得要幸褔吾一定要有好多錢,只要你擁有一個容易滿足嘅心就夠o勒~

又或者係因為我同小王子爸爸嘅"愛情"開始得好"遲",所以到兩個人o係一齊20年後嘅今日,我地重有好多好多愛情圍蹺住我地。