2011年11月14日星期一

雪人三文治盒


先兩個禮拜小王子又代表"最高貴學府"出隊去參加國際象棋比賽。理論上學校出隊出去比賽國際象棋,就例必由Cap水Sir帶隊嘅.......
但係o個次o個場比賽5係o係Weekday進行,係o係星期六、日~分兩日進行比賽,一日三場﹣﹣>10:00am、1:00pm、4:00pm,而每場要捉兩個鐘,一人每日捉兩場﹣﹣>則係每人每日要捉4個鐘!!
                                                   嘩!真係悶到嘔呀~
                                                   No~No~No~咁未算悶~
                                 每人每日要捉4個鐘點算係悶呀?
坐o係隔離陪捉o個個﹣﹣>則是本人<﹣﹣至係全銀河系最悶o個個好吾好!

好!講返Cap水Sir 先~原本"最高貴學府"出親隊去比賽國際象棋,就一定係Cap水Sir帶隊嘅,但係今次比賽係星期六、日,阿Mr. Cap水Sir話佢每個星期六都要o係"最高貴學府"度付責Cricket Team(板球隊)喎~所以吾帶得佢地去比賽,叫我地父母自己車d小朋友去。OK呀~呢個理由係合理而且可以接受嘅!但係.......
但係第日星期日,Cap水Sir係無o野要o係"最高貴學府"度付責,理應要去比賽場地度睇下班小朋友嘅~o個日﹣﹣>Cap水Sir無出現過!

話說星期日小王子捉完第一場比賽,我同小王子爸爸帶埋小王子一齊去呢度最大形嘅Super度買下o野兼食埋Lunch。係呀~呢度o個間最大形嘅Super係有o野食gar,你口可以坐低食埋o野至入去買o野嘅。小王子爸爸o個朝要返教會彈琴,所以o個朝得我同小王子去比賽啫~食o野o個時我同小王子爸爸講......

我﹣﹣"唉~真係有無攪錯呀?琴日就話o係學校有o野付責5去得啫~今日無理由5去掛?"
小王子爸爸﹣﹣"咩阿Cap水Sir今朝無去到咩?"
我﹣﹣"更係無la~佢明知呢次比賽對班細路係咁艱難,佢點都要去同班細路打下氣,Support下佢地ar ma!有咩理由成朝無出現過ga啫~"
我﹣﹣"蝦~呢條友真係淨係識Cap水ga咋喎~"
小王子爸爸﹣﹣"好難講嘅~今日話哂都係星期日,可能佢有其他o野做呢~"
我﹣﹣"我覺得係無任何藉口law!我又5係話要佢成day o係度,但係應該朝早去露下面,show下Support ar ma!"
就o係呢個時候,有把令人"巴幾火" 嘅聲音從遠處轉嚟......
Cap水Sir﹣﹣"喂!Hello~"
我離遠見到佢同小王子打朝呼,我低叫左一聲﹣﹣>
                                             "吓?5係下哇?5係真係佢嚟下哇?"
小王子爸爸見到我個樣已經忍5住o係度笑!
我﹣﹣"5係哇?條友重夠膽同我地打朝呼?"
小王子爸爸呢就係咁猛笑~
我﹣﹣"你又話佢有o野做~好明顯無law~"
小王子爸爸﹣﹣"hahahaha...."
o個條Mr. Cap一味o係度問我同小王子今朝比賽比成點呀~下場幾點再去比呀.....
總之一句講哂﹣﹣﹣>佢今日係5會去gar law!