2010年5月26日星期三

西餅糖果壺



上次講到小王子識幾百個中文字,的的了了、可愛、學校.........。呢d都難5到佢。今日要講小王子點樣將佢學到嘅中文字"活學活用"。

有追開我個blog嘅blog友,應該知道每個星期6都會搾6個鐘頭車,同小王子去sydney度學cello嘅。有一次我地經過sydney唐人街嘅時候......

小王子突然間問我﹣﹣"媽媽!咩野叫做"家一海4"呀?"
我﹣﹣"吓?咩"加一海4"呀?加一減4下哇?....er........加一減4米負三law!"
5講你地5知,but我講親都無人信嘅﹣﹣其實我無數學系畢業ga!hahaha.......我大學畢業o個陣發過毒誓﹣﹣
一. "以後5再睇任何書﹣﹣除左食譜。"
二. "以後5再用個腦!"

呢兩樣野我真係做得幾切底ga
!咁多年嚟真我淨係睇食譜,而個腦又真係再無咩用過
。hahahaha........但係咁話哂都係數學系畢業,正所謂爛船都有三根釘la~點都有個底嘅~~~"加一減4" 又點會難得到我sin!你地話係米?hahahaha.......

                             BUT

我突然間醒起﹣﹣"無理由無o拿o拿問"加一減4" gar?"
於是我另個頭問o係隔離嘅小王子爸爸.........
我﹣﹣"咩野係"家一海4"呀?"
小王子爸爸﹣﹣"吓?"
我﹣﹣"個仔問咩野係"家一海4"呀?"
小王子爸爸﹣﹣"真係5知喎!“
我﹣﹣""加一減4"咋下哇?"
跟住我又好似上左身咁,o係度自然自語﹣﹣"‘加一減4’米負三law.....5係咩?..........................
小王子爸爸采我都傻,佢見我又病發,就問小王子無o拿o拿做咩問"家一海4"。
跟住小王子爸爸就話﹣﹣"o我~~~~~~~~~~"
我﹣﹣"做咩呀?咩野係"家一海4"呀?你知咩?"
小王子爸爸用手指下我地前面個牌方,原來個牌方寫住"四海一家"
!!!真係聽死人呀!

講返正題,今日呢個"嘩~糖果壺"真係好靚ga!點知今朝落雨,個天黑鬼蚊蚊!攪到我影左68張相至揀到呢4張。唉~~~~真係哂哂個壺呀!!!






脆脆奶油多



呢排有好多野發生,所以我無心情錄"視像教學"

。 有無去過無印良品,買過佢地d貴到飛得起嘅小食?其中一樣係好似面包咁樣,個味又好似奶油多嘅多士仔。成HK$18.xx ga!好細塊,好似有十幾塊咁law!易到痺,又好味。最緊要係5洗比錢人地賺,留番嚟打斧頭ma

~~~~hahahaha.....