2012年12月6日星期四

百力支聖誕花環(嘩!Box教室)



呢代嘅細路真係好幸褔,想要咩都有。
做生活o係外國嘅小朋友更加係"溫特ful" tim la~有好多o係外國長大嘅小朋友都相信真係有聖誕老人gar,淨係呢個已經係一個幸褔嘅象徵la,如果連飯都無得食,重講咩聖誕節至得gar?
身處得o係呢個大騙局嘅小朋友, 一定係受到爸爸媽媽百般嘅保護,要o係好幸褔嘅環境長大,至會保留到呢份童真gar。
好似小王子到10歲都重會o係每個聖誕節前夕寫信比阿聖誕老人,通知佢今年想要咩禮物。我承認o係呢年事上面,我係呢個大騙局嘅攪手!

你地又有無諗過要寫去信比聖誕老人呢?原來聖誕老人住o係阿拉斯加,如果你都想寫去信比阿聖誕老人,話過佢知你今年有咩願望呢~就留個言比我,我比佢個地址你下~

                         
無錯!你係可以寫信比阿聖誕老人嘅,不過"聖誕老人"查實只係個"來佬願望井"嚟ga啫,所以你5洗話佢知你想要咩禮物,因為就算你想要咩佢都幚5到你gar o勒~所以你淨係同佢齋talk下願望同理想就得o勒~

社會進步連"來
佬井"都有哂計劃,如果你想"來佬井"回信呢~就要連同回郵信封、同埋$5加埋你個願望咁寄比阿"來佬井","來佬井"見到o個5皮同個回郵信封自然會回信過你,不過內容極有可能只係得呢四個字﹣﹣>
                      "好自為之!"
hahaha.....

不過o個5皮你for住o係美國嘅小朋友,若然你5係住o係美國嘅話,5該個回郵信封放6皮o勒~
"來佬井"重講到明5收cheque,要現兜兜呀!P.S. 教學Video o係相下面,如果你都想學下點整呢個"百力支花環",o係呢個聖誕節度威下呢~就碌落d la!