2012年6月4日星期一

好想彈綱琴盒



無陰公呀~無陰公呀~
我個Blog比人hacked左呀!!!!!!!
變態ga~變態ga~
連C9仔個場都攪!!!!!
冷靜d~冷靜d~5係呢個Yahoo Blog。有追開小王子天地嘅Blog友應該知道其實我5係淨得呢個Yahoo Blog,另一班Blog友係追開o個個Blog嘅。o岩o岩過左o個個星期5,有Blog 友o係我Face book Fans club 小王子廚房留言,話我聽我另外一個Blog比人hacked左,叫我快d去搶救。
我就更係第一時間同小王子爸爸講la~電腦我5識gar ma!咁o岩前一排小王子寫左本mini 小說,小王子爸爸要幚小王子打入電腦度準備我攞去印。所以小王子爸爸未得閒同我攪番掂個Blog,家下小王子爸爸將所有去的另一個Blog嘅人,自動divert去我呢個Yahoo Blog,所以睇開我另一個Blog嘅Blog友入到嚟見到係Yahoo Blog 5洗驚,係有原因嘅。

我承認我係有dd衰,時時連同小王子一齊笑小王子爸爸,有時笑下佢大肚腩,有時笑下佢無頭髮,間5中又笑下佢5靚仔。之但係小王子爸爸就係因為比我地笑得多,次次笑親小王子爸爸,小王子爸爸都話﹣﹣>
"我已經有免疫gar o勒~你地點笑我都5怕gar o勒!"

唓~都5好玩嘅!我見家下笑親小王子爸爸佢都無反應,於是我轉軚連同小王子爸爸一齊笑小王子o勒~wah ahahaha.....有時笑下小王子係外星人,有時又笑下佢肥,有時又笑下佢好醜樣。wah hahaha.....

上個禮拜有晚,我同小王子一齊瞓o係佢自己張床度,等小王子爸爸入嚟同我地一齊謝謝天父。我就瞓o係度,而小王子就更係必定咁攞住本書嚟刨,小王子爸爸行入嚟o個時,我 細 細 聲咁問小王子.....
我﹣﹣"爸爸靚5靚仔呀?"
小王子用本書遮住塊面 細 細 聲咁話﹣﹣"5靚仔!"
我﹣﹣"wah hahaha....係咩?但係點解我一望到爸爸就會recall到你個樣嘅?咁你米都5靚仔law?"
小王子又用本書遮住塊面 細 細 聲咁話﹣﹣"我似媽媽ar ma~"
我﹣﹣"wah hahahaha......你有咩理由會似我至得gar?我執你返嚟ga咋喎~"
小王子﹣﹣"wah hahahaha....."
我﹣﹣"o拿!則係咁~如果你o係街度見到舊擦膠,將佢執返屋企,再擺佢十二年,然後又攞返出嚟,咁你望下舊擦膠,你會5會話﹣﹣>"咿?佢個樣好似我喎!""
小王子 and 小王子爸爸﹣﹣"wah hahahahaha......"
我﹣﹣"o拿~係米呢?5會gar ma!咁所以你個樣有咩理由會似我至得gar? wah hahah..."


P.S.
Only for 住o係Sydney嘅Blog友~
呢個星期5早上10:00am,o係我Church有人教做糖花(不過5係我教,但係我會去),下個星期5同樣時間呢~就係教點樣用糖皮裝飾蛋糕(o拿!呢堂係我教na~),如果你有興趣想學下點樣做糖皮蛋糕,就5好錯過o勒。有興趣嘅Blog友留言比我,我比個地址過你下~

費用係全免嘅,但係若果大家有感動想過廿萬落我戶口,本人係絕對無任歡迎嘅。