2017年9月22日星期五

裱花蛋糕



一路都有好多Blog友o係FB度叫我寫返Blog,查實我真係想寫,但係又5知寫咩?我真係好耐無寫Blog na,因為之前出書,出版社對我誅多要求,叫我5好寫咩又5好寫物。本來天馬行空 想寫咩就寫咩嘅Blog,突然間變左次次要比人監察住嘅地方,我都意興闌珊無心機再寫。又整下整下小王子嘅生活又越嚟越間單,淨係做學校野就經已忙到飛起,重邊有咁多有趣野比我寫blog呢?

同你地Update下先,小王子琴日係最後一日返中學,之後就要專心應付下個月嘅大學公開試。琴日我o係FB 度 Post 小王子最後返學相,好多Blog友都話時間過得真快。係呀~由你地日日追住睇小王子趣事同佢個"嘩!Box",到而家小王子中學畢業.......姊妹們!5認老都5得na~

好o勒~返番正題先。
今日講咩呢?今日同你地講小王子班同學中學畢業嘅惡攪事件
呢度有個傳統,就係中學畢業o個年o係學校嘅最後一個禮拜,所有即將畢業嘅學生都會o係學校度惡攪嘅。至於惡攪 d咩就要視乎每年5同嘅畢業生,一届乖d一届曳d,所以年年同5同學校都會有5同嘅惡攪。至於小王子呢届又做咩呢?


聚寶盆個校長白頭佬一早就超緊張,神咁早就用洗腦式咁叫佢地到時千奇5好咁又千奇5好咁,點解?因為有d學校嘅準畢業生會惡攪到氾法gar,今年就有間學校d準畢業生周圍"訂"玻璃樽,最後攪到比警察拉左成百人。咁白頭佬就更係緊張la,話哂會影晌學校嘅聲譽ar ma。不過今年聚寶盆準畢業生都算乖,無大野攪,係攪d細野啫~

咁以小王子一嬲嘅人物性格,曳嘅野佢都5會點做gar na,所以大部份惡攪野都無小王子份嘅。小王子只係做左一件啫,係咩?我最後先講下~

而其他今年嘅聚寶盆準畢業生又攪左咩呢?
就咁嘅每間學校每個禮拜都有一個Assembly,erm......類似周會咁嘅野la~咁有好多5同嘅Assembly嘅,而田徑Assembly就係露天舉行。聚寶盆有個傳統,就係每年最後一個田徑Assembly, 當校長講緊野嘅時候,就會有幾個準畢業生o係學長後面個草地度一路跑、一路大叫兼一路除衫嘅。(姊妹們!諗起小鮮肉,內心係米無比咁興奮呢?)年年老師都叫5好咁做,但係又年年都會有人做。咁今年就更係有人做la~hahaha....之後呢幾個小鮮肉米比老師罰幾日5準佢返學law!

惡攪事件一: 
5記得我同你地講過聚寶盆好大,個校宿好似大學咁,音樂一棟樓、Maths 一棟樓、語言科又一棟.......總之上堂就行嚟行去,所有人都固定嘅班房嘅,你上咩堂米去咩棟樓上law! 咁佢地做咩呢?佢地竟然用保鮮紙包住左成棟Music Center嘅樓下!!!!! 嘩~呢單野幾咁5環保至得gar?之後點?之後米比d清潔工人狂丙law!

惡攪事件二:
聚寶盆個圖書館好大gar,又係成棟樓都係圖書館。咁你都知la~圖書館用嚟做咩呢?溫書ar ma,好靜嘅~上個禮拜尾有日有成百個準畢業生突然間走左入圖書館度開大音樂o係度跳舞。講緊成百個人喎~個場面係超攪笑嘅。之後點?比Mr Bean 狂鬧law!

ok~ o個d 渣糖漿落樓梯枎手同將左幾百個面包鋪滿個高中部校長個office度,攪到佢行都行5到入去同打算用d乾冰..............我就5多講o勒~我要講下o係呢個咁動盪嘅日子裡面,小王子又攪左d咩呢?

重記5記得我之前話o個個~個個禮拜都會有嘅週會呀?小王子由中一開始,每個禮拜都係o係會度付責彈澳洲國歌嘅,喂其實有單野關於小王子o係會彈國歌係超攪笑gar,我下次至再講下~

返正題,澳洲國歌個琴譜係超間單,彈到出嚟又係超悶嘅.....erm.....你地想像下幼稚園唱遊咁上下la,咁小王子就o係佢最後一個要彈琴嘅會上面,彈左一個自己重新篇過嘅國歌版本,一彈前奏~所有人都超興奮,因為平時彈國歌要好莊嚴~無人知道小王子會突然間彈個輕快版,所以個個大拍手掌。高中部校長之後重請小王子下個禮拜再彈多次呢個輕快版嘅國歌。
呢個就係一個書蟲想曳想做Something Difference,但係又5敢大攪,靜靜坐o係原位起革命嘅最好例子o勒~



近來我有個新興趣,就係攪韓式裱花,無師自通嘅~如果你想睇多d小王子媽媽嘅裱花蛋糕相,可以去我FB 個Fans page度下-->
      https://www.facebook.com/小王子廚房-184202804994/