2012年2月27日星期一

動物三文治盒


點呀?有無整過"芝士脆方包"先?成5成功先?好5好味先?
o拿~如果你地整o個時覺得d芝士有小小痴住個鑊,好難攞出嚟,咁就將個鑊離火幾秒,然後用手按住塊包~好似用塊面包嚟抺鑊咁郁下塊包,咁就會好容易攞返塊包出嚟ga na!o拿!o拿!o拿!淨係呢個貼士都值要過多廿萬落我Account度la~係米先?

好!正題~正題~
小王子今個星期三又去Camp  o勒~唉~我卒之都有啖氣透na!自從小王子升呢做左中學Duck,忙到嘔不特止,重學識埋駁咀。我真係有種透5到氣嘅感覺,如果佢再5去Camp比我透一透....
             咁我就去搵個Camp比自己去!
咁小王子去三日兩夜,而我呢~就返Canberra陪小王子爸爸,騎騎騎~浪漫呢~

上次我米提過小王子打網球d攪笑o野嘅~重未講完呀blog友們。正所謂鄉里出城都5會得一件半件瘀o野la係米?話說小王子第一堂上網球課,打極都打5到個波,於是阿教練sir就同佢地班"未來溫布頓選手"講﹣﹣>
      "其實打網球就好易ga啫~你地想像下好似要將個拍掟出去咁...."

阿教練sir都未講完,小王子已經好聽話咁......真係成塊網球拍咁車過去對面場!即場d人就更係笑到死咁濟la~小王子點?有乜點啫?米o係度傻笑law!

每個星其六學校都規定要d小朋友返學校Sport嘅,叻o個d米同第間學校打比賽law~泎o個d米同自己友搓下波咁law!前兩個星期六我去睇小王子"打網球",咁o個日佢都係同d波友仔自己搓波gar啫~但係都一樣有球証計分,十分之咁認真gar喎!

咁我離遠見佢地打緊雙打,同小王子一team o個條o靚仔呢又5知做咩?硬係好似好忙咁~係咁彈來彈去,真係好似"世界選手"咁喎~總之見個波一嚟佢就衝過去,都5理個波人地係打比佢丫?一或係打比小王子?總之就有理無理咁,係5係都死命去搶波,之但係佢又一定係~兼夾必定係接5到個波gar喎!!!!

而我家嘅小王子呢~唉~唉~唉唉唉~佢見其他三個人咁忙,小王子竟然突然間咁坐左o係個地下度(重要係坐左好耐),望住人地忙!!!!我真係即時比佢吹到~~啤一聲!!!!
於是我好無奈咁同小王子爸爸講﹣﹣>
          "不如你都係車我返屋企先把la~"

心諗真係無眼睇呀~點知到小王子返到嚟屋企,第一時間衝入嚟同我講﹣﹣>
小王子﹣﹣"媽媽!今日我係成team打得最高分gar。"
我﹣﹣"5係哇?我明明見你打打下坐左o係個地下度gar喎!"
小王子﹣﹣"無呀~"
我﹣﹣"就係有law~"
小王子﹣﹣"係咩?.......but我真係今日最高分o個個嚟gar!"
我懷擬.......
             佢地玩緊"o個種波",只要你5掂到個波,咁就會攞到分gar law!