2012年3月6日星期二

蒙面超人RX三文治盒



查實我都5知學校點攪嘅~一個鐘頭嘅Break分兩次放已經夠慘ga la,重要Break o親之前o個堂都例遲放gar喎!好似琴日咁小王子兩個Break之前o個堂都好晏至放,所以佢淨係夠時間食到半份三文治,唉~整下整下我都5知應該整d咩比小王子返學食gar na!!!

小王子琴日放學返嚟同我講,原來睇書可以抵做"社區服務"o個十個鐘,小王子話只要你睇6本書就可以當"社區服務"一個鐘,
小王子話﹣﹣>

"媽媽!琴日我做左3個鐘,則係重有7個鐘,睇6本書就當一個鐘....咁我只要睇42本書就得la!好Easy啫~"

我即刻話﹣﹣>"嘩!做乜你5早d講呀?咁琴日米5洗去law!"
有睇開小王子天地嘅Blog友都應該知道,對小王子嚟講~5好話睇42本書,就算要睇420本書對佢都全無難度la!要小王子跑42個圈就話死啫~hahaha....

今日我要表揚一個人呀!邊個?就係o係香港西半山高街嘅劉戩揚醫生o勒~
點解?
雖然我look好大隻,但係就淨係得個樣。次次返親HK都奶o野,前一次就係去左一日澳門,返到HK又痾又嘔兩個禮拜,我家下聽見"澳門"兩個字個心都離一離!

o岩o岩過左o個個新年,我同小王子and小王子爸爸返左HK探小王子婆婆20日,本來無o野gar bor~之但係次次小王子爸爸返HK,都會去長洲搵個尊整腰骨嘅神醫睇腰骨嘅。咁今次都5會例外ga la~咁一場去到長洲喎,更係吃埋海鮮至走la,o拿!o拿!o拿!我就係奶左o野o勒~o個碟奪命炒蜆都害得我慘na,痾嘔都不左話下~重攪到o係街度成個暈左,你地話係米超超超肉酸至得gar?

話說我o係長洲返到HK o個晚已經5舒服gar o勒~第朝重嘔到企5到,我重5單止o係屋企度嘔,o係巴士度又嘔、連睇醫生都一路睇一路嘔,好彩家下人人都帶住個環保袋,如果5係就係5止肉酸咁閒單law!

咩話?我係米去睇高街嘅劉戩揚醫生,佢藥到病除所以要表揚佢?
非也非也~
查實我5係去睇劉醫生,我係去左睇阿劉醫生落兩條街o個個李醫生。o個日小王子爸爸扶我去睇醫生,阿李醫生見我一路睇症一路嘔,就nana淋幚我打左支止嘔針,之後開左d藥比我就送客o勒!其實李大夫都5錯gar,以前我睇過佢好多次都藥到病除gar。
之不過o個日我打完支針,小王子爸爸扶我返屋企,我地行左一分鐘小王子爸爸就叫我企o係路邊等一等佢,因為佢要去對面間面包鋪度野面包比小王子食。之但係小王子爸爸一行開~我就見有小小暈!呀5係~5係見有小小暈,係勁勁勁頭暈。心諗5係咁橋下哇?5係要暈o係個街度樣衰得咁緊要哇?之後我眼前開始黑、對耳又開始聽5到聲,個心就猛話﹣﹣>
                                    "爸爸 !快d返嚟~快d返嚟~"
終於我捱到小王子爸爸返嚟,而我就真係成個暈o勒~小王子爸爸扶實我都5知點算,其實HK人情都5算紙咁薄,因為有兩個途人即刻幚小王子爸爸手扶實我,又幚我入d鋪頭度借張櫈比我坐,重即刻去搵附近疹所醫生出嚟睇我~
                                        無錯!係就劉醫生o勒~

劉醫生真係行出街睇我,重叫小王子爸爸扶的入佢疹所度瞓,不停咁幚我check住血糖同血壓,第一次check血壓我上壓得70,劉醫生叫小王子爸爸即刻送我入醫院,之後幾次再check~血壓慢慢升返去90。小王子爸爸同劉醫生講.....
小王子爸爸﹣﹣"頭先我地o岩o岩睇完下面o個個李醫生,李醫生幚佢打左支止嘔針,會5會係佢敏感支針呀?"
劉醫生﹣﹣"咁佢平時怕5怕打針丫?"
小王子爸爸﹣﹣"怕gar!"
劉醫生﹣﹣"o我~咁佢嘔左咁多次,又成日無食過o野,平時又怕打針~嚇一嚇,個腦突然間無血米休刻law!好正常嘅~"
我即刻同小王子爸爸講﹣﹣"o拿!o拿!o拿!你聽5聽到呀?連醫生都話我"心血少,5嚇得呀!所以你記得就哂我,千奇5好嚇我呀~"
劉醫生幚我check左好多次血糖同血壓,又睇症好多次.....
                                                     
                                               BUT
                                     劉醫生無收到我錢!
5係因為劉醫生無收到我錢,所以我要表揚佢。係佢嘅醫德感動左我,我又5係去睇佢,佢無必要take care我、更加無必要行出疹所睇我、無必要比我入去佢疹所休息、無必要幚我check血糖同血壓、亦都無必要5收我錢!
所以Blog友門,如果你都住得近近地西半山,下次病可以考慮下去睇劉戩揚醫生。
P.S. 阿劉醫生都相當靚仔下gar!hahahaha.......