2012年2月24日星期五

芝士脆方包





好o勒~男左女右,男左女右,老嘅前面,嫩嘅後面,全部人nana淋排隊過對面一号𥦬交低廿萬先再講下。
咩話?無錢交?
咁請你nana淋離開本blog,若然5交錢齋o急食譜,貴電腦將於5秒後自動毀滅!!!!

講返正題先下~本來呢個食譜我係以ebook食譜形式出售嘅,但係基於本人已經懶到去一個連氣都5太願透嘅地步,所以費事攪Paypal同銀行入數o勒。最後決定就咁post上網等大家開心下(er....你地係米真係會開心呢?)。咁工因為我之前出o個篇介紹"芝士脆方包"嘅Blog,經已係上個世紀嘅事,所以今日我再post多次"芝士脆方包"嘅由來,而食譜就係o係最下面o個part度o勒~

我17歲就嚟左澳洲讀書o勒~而家諗返起已經係N咁耐之前嘅事嚟。以前讀書無咁多錢,就算同小王子爸爸拍拖o個陣,都係AA制嘅多~erm.....其實就算拍拖,都5一定要男仔出哂錢嘅~小王子爸爸o個時嘅零用錢5係好多,所以我地o個時都好少話出去睇戲呀咁,總之高消費嘅o野我地都好少做。


o個時o係Melb.有間餐廳,5係高級o個種,好似係家庭式餐廳,好多人一家大細去食ga!o個時我同小王子爸爸o係教會團契,有時會一大班人一齊去呢間餐廳度食o野嘅。點解?間餐廳係米好好食ga?
非也~非也~


o係呢間餐廳度食o野,無論你order咩食,佢都會送一塊外脆內軟嘅芝士包過你食,得一塊ga咋~無得order嘅。而呢間餐廳 最 最 最好食嘅o野﹣﹣>
就係呢塊芝士包o勒!


後來呢間餐廳連所店因為經營不善,全線執笠,而呢塊芝士包就從此消失於宇宙之中。幾年之後,我曾經見過Super有類似嘅芝士包賣,但係可能無市場,所以而家已經再買5到o勒~


因為我實在太~掛住呢塊外脆內軟嘅芝士包,所以o係好多年前,我憑記憶中o個個味道而研發出呢個"芝士脆方包"。我5知道o個間餐廳嘅芝士包同Super賣o個塊芝士包係米好似我咁整法,但係我呢塊"芝士脆方包"無論係外形同味道,同當年o個間餐廳嘅芝士包係有99%相似ga。


小王子就無機會食到o個間餐廳嘅芝士包o勒,因為早o係小王子出世之前,佢地已經全線執哂笠。但係5緊要,因為小王子有個傻媽媽,所以佢一樣可以o係今日品賞到本來5屬於佢嘅味道。每次我煎牛排多數都5會煮飯,而係做呢個"芝士脆方包"配埋牛排一齊食嘅。小王子一見到塊"芝士脆方包"對眼真係發哂光ga!


如果你都想見到你屋企個小寶貝雙眼發光,可以本嚟試下。
呢個"芝士脆方包"5洗用焗爐,難度係初中級,真係易整到你5信law!