2012年9月10日星期一

莎士比亞曲奇



查實有樣野我真係5係好明,明明係個小朋友讀書,5關父母事gar喎~點解學校咁奇趣,做親功課都硬係要預埋媽媽一份gar呢?

係咁嘅~上個Term小王子英文科有個assessment,係要佢地想像家下係莎直比亞時代,但係阿莎生又未紅,重係Potato
要小王子佢地做一份旅遊指南介紹d人嚟英國旅行,而其中一個旅遊點就係去睇阿莎生套舞台劇o勒~做完旅遊指南重要做Presentation嘅。

無錯!單o野講到呢度都係完全正常嘅,之不過..........
點解?點解竟點解個老師會同d細路講如果你做Presentation o個時帶d野比d同學食,等佢地可以一路食一路聽你發up風,咁佢地enjoy 洛~自自然然就會攞到高d分la~
\@0@/~  
咁都得?

查實係咁嘅,o係"聚寶盤"度做
Presentation,好多時都係全班一齊比分嘅。則係點?則係你做緊Presentation嘅時候,除左你自己之外老師連同全班同學都可以一齊比分,老師收哂d分紙就會睇,如果自己比左低分但係全班都比高分呢~佢就會加返你小小分,相反如果佢比左高分but全班都比低分你呢~佢就會減你分ga o勒!

咁帶o野返去收買同學呢個咁崇高嘅責任,一定係落o係本人身上ga la~
喂!咁攪法d細路米無左"人一做事一人當"呢個咁好嘅美德law?一或其實學校想傳達有難同當呢個道理呢?
要整野返去食、又要貼題.......
大佬呀~究竟阿莎生平時食乜gar?

之前o個幾日小王子竟然同我講.....
小王子﹣﹣"媽媽!英文Presentation有同學帶抽獎卷返去派呀?"
我﹣﹣"吓?5係哇?"
小王子﹣﹣"係呀~"
我﹣﹣"唓~咁不如直接帶錢返去派la!"

終於我做左呢個曲奇,呢種曲奇我真係第一次做,所以做得mama地,下一次再做一定會靚好多。
小王子話莎士比亞好多劇都有講曲奇上面o個d小天使gar喎~所以佢話呢d曲奇將會o係阿莎生個劇場度賣,重要係限量嘅,
你要去睇莎劇至買到bor。o拿~鬼同人一樣gar啫,一聽到限量就發癲gar o勒。
到最後小王子同我講好多同學仔話塊曲奇好好味,所以全部私人醒多一分比小王子喎!

查實小王子做Presentation關我咩事至得gar?阿老師好像真係驚我太得閒咁gar喎~咩都要預埋我一份。激死呀!