2012年5月18日星期五

比超三文治盒


好似未同你地講,小王子爸爸終於o係Sydney度搵到工,可以搬嚟同我地一齊住na。今個星期五小王子爸爸就會搬嚟Sydney度na。其實真係天父嘅安排~因為小王子爸爸係個I.T.Consultant嚟嘅,而佢做緊嘅專業o係呢度淨係政府部門會用,其他私人公司無人用ga。而大部份嘅政府部門總部都係o係Canberra(首都)嘅。之前我地都知道全Sydney淨係得一個政府部門係用緊小王子爸爸做緊嘅o個個專業,之但係呢個部門d人永遠都5走ga喎,所以呢個部門係出哂名5請人,真係幾年都5會請一次人gar。點知而家真係呢個部門請左小王子爸爸嚟Sydney做野喎!你地話係米好神奇呀?
不過人工就少"一節" na~erm.......其實我有小小擔心gar!不過小王子爸爸話最緊要可以成家一齊住~人人問我小王子爸爸搬嚟同我地一齊住係米好開心?其實都係嘅~不過小王子爸爸o係度我就無得吞pop law!煮飯要認真好多gar,5似而家咁﹣﹣>hea住咁嚟煮。
又多衫洗喎。
重邊樹可以吞pop煲泰劇咁爽  ?

琴日講到Super Junior同小王子講比女飛o個單o野,故事重未完gar~
我同小王子平時食晚飯o個陣,一定會傾下計~講下o個日o係學校度發生d咩呀?有咩攪笑o野呀咁。上個禮拜有日我同小王子食緊晚飯嘅時候,小王子就同我講Super Junior話自己比女友飛左,之後我問小王子....

我﹣﹣"你想5想有女朋友呀?"
小王子﹣﹣"我5知喎~"
我﹣﹣"吓?想就想,5想就5想,點會係5知?"
小王子﹣﹣"咁都要睇下有無女仔鍾意我gar ma,如果無人鍾意嘅話,想都無用gar喎!"
我﹣﹣"嘩~咁則係話﹣﹣如果有人鍾意你咁你就想呀?你5理自己係米鍾意佢同究竟自己想5想有女朋友呀?"
小王子﹣﹣"5係呀~其實我真係無咩所謂,有無都ok gar!"
我﹣﹣"我提意你最好就5好拍拖住o勒,因為你無時間呀~爸爸媽媽都係讀大學至拍拖gar咋!"
小王子﹣﹣"咩係拍拖呀?"
我﹣﹣"Dating呀~"
小王子﹣﹣"o我~其實我真係imagine(想像) 5到爸爸媽媽Dating ga!"
我﹣﹣"點解呀?"
小王子﹣﹣"因為爸爸媽媽seems like兩個原全different kind of person,爸爸媽媽5似會係like each other kind嘅人law!"
老實講我係有小小5好意思嘅﹣﹣"hahaha.....er......咁以前媽媽又5會發咁多皮氣gar ma~"
小王子﹣﹣"hahahahaha........."
我﹣﹣"其實個個女仔都係咁gar la~拍拖o個時更係扮到最靚gar,邊有咁多皮氣發?係結左婚,生埋仔,日日生活埋一齊,至會有咁多o野5開心ga 啫~你5好以為做housewife ,5洗返工,日日o係屋企就會好嘆呀,你o個時都話la~有本書話d housewife做得家務多會有心臟病ga ma~"
小王子﹣﹣"5係會有心臟病呀媽媽!係如果d老公幚個wife做家務,個wife會好容易有心臟病呀!"
我﹣﹣"吓?咩書講gar? bad book!bad book!以後5好睇o個本書呀!如果個老公help個wife做家務,個wife 會very happy至o岩呀!"
小王子﹣﹣"hahaha....5係呀媽媽~呢個係統計嚟gar!個統計係話如果個老公幚個wife做家務,個wife有心臟病嘅機會會提高,but如果個老公5幚個wife做家務呢~個wife會more stress(壓力)。"
我﹣﹣"吓?wah hahahahaha.......咁米則係點都係要死?"
小王子﹣﹣"係呀~所以一係就係有心臟病嘅機會提高而死、一係就會more stress死,是旦一樣gar!wah hahahahaha........"