2010年9月1日星期三

幚幚手~

如果我open返個blog,
                        But個癲婆真係再嚟攪..........
Blog友們~
        你地有無信心可以幚我鬧走佢?
               因為嗌交呢環係我弱項

鬆郁蒙cup cake


琴日小王子piano比賽驘左第一。最衰而家5可以post 小王子d video同相上blog la~5係就post琴日小王子彈琴嘅video過無地睇。如果你地有留意我以前post上blog嘅video個youtube account,咁你地可以去youtube度摷出嚟睇ga!hahaha......


琴日比你地話拿西,所以琴晚我真係落多左心機嚟整呢d cup cake ga!重諗土3同佢地影靚靚相。點知~~~去到發現部相機裡面無card呀~~~真係激鬼死!唯有用新iphone影幾張嚟頂住law!

唉~我永遠都攪5掂點用新iphone嚟影相ga!更係張張都"鬆郁蒙"嘅!
咩係"鬆郁蒙"?
米就係﹣﹣
搾機o個時對手又鬆,影o個時隻手又郁,攪到影到出嚟d相張張都蒙law!唉~~~~~~~~~
我一定要搵日再戰過呢幾個cup cake至得!