2012年6月13日星期三

蛋蛋沙律盒



有無睇到我琴日o個個"嘩!Box教室"先?係米超有誠意嘅制作先?其實每一次我出"嘩!Box教室"~無論係打文一或係用視像教學,我都要花好多時間去制作,特別係錄視像教學,其一係無人揸機我要自己就嚟就去,又要顧住整,又要o急實部機睇位,錄完重要小王子爸爸幚我Edit放上Youtube(因為我5識ar ma)。就咁咩都5理Post個食譜出嚟就更係易la~但係有咩用先?要睇食譜嘅書局大把la,咁Post出嚟係真係無意議gar喎!!!

雖則我話要從失敗中學習啫~之但係我地呢d新一代嘅C9,要輸人5輸陣,又要上網又要煲劇、間5使重要吞下Pop。咁你話o勒~我地係米要識埋個原理,將個失敗指數降到最 最 最低先?所以我至會又長氣又冗氣咁,又要錄影又要打文兼次次都Post咁長Blog gar啫。所以親愛嘅Blog友們,如果你地認同我嘅理念嘅話,敬請每次睇我"嘩!Box教室"o個時要等別認真na,因為我每次制作"嘩!Box教室" o個時都真係好好好認真gar。

我知~我知~今日個"嘩!Box" 確實係流左d,之但係我今個星期五要教人裝飾糖皮蛋糕ar ma,所以呢幾日好忙咁整定好多糖皮花,等到時d同學仔可以用嚟裝飾個糖皮蛋糕。都話左自從我同小王子移居地球之後無哂法力lor,而家得番兩隻手~小王子重要無nana o係"聚寶盤"度帶個超巨形嘅木箱返嚟喎,個箱係佢自己o係 Technology 堂度做嘅,女巫叫佢地帶返屋企度油喎,之前Art堂又5知要做咩陶瓷,又要我5知幚佢剪咩Template(模型版)。我琴日同小王子講﹣﹣>
"你返去同老師講話媽媽頂5順o勒~再咁就快要食藥ga o勒,叫佢以後d o野o係學校度做哂佢,5好攞返嚟!"

咁都未算死,最死係小王子o係個巨箱度畫左條龍,叫我幚佢油。Hello Kitty我就話識油啫,o個d咩龍呀獸呀我識鬼咩?我見小王子刨緊本有條龍做封面嘅小說,我問小王子.....
我﹣﹣"你係米想油到條龍好似呢條咁呀?"
小王子﹣﹣"係呀媽媽~"
我﹣﹣"好ar,我陪你油﹣﹣>你油~我坐o係度陪你。"
小王子﹣﹣"hahaha....."

所以之前有日我同小王子爸爸講﹣﹣>
"我估個仔真係以為我係神仙嚟,因為佢以為佢諗到嘅o野,我係一定做得到出嚟gar 喎!"        

P.S. For 住o係Sydney嘅Blog友,今個明五10:00am 我會o係我Church度開班教裝飾糖皮蛋糕,有興趣想嚟跟我學整餅嘅Blog請留個言,我比個地步你下~