2010年9月5日星期日

告示

充心多謝有份幚我留言鬧個癲婆嘅blog友!多謝哂你地,比我知道5係淨得我一個人作戰嘅!多謝哂!

今次我叻左,見到佢個留言,淨係個心跳得好緊要,未至於好似上次咁成身震到連字都打5到!不過我知道﹣﹣原來我重未ready到open返個blog。其實我一嬲都係牙尖咀ga,偏偏就鬼咁眼淺,嗌親咬更係d眼淚出得快過d說話!唉~~~~~~真係淨得個樣嚇得人ga咋陰公!

個癲婆到最後咁高調講bye bye~老實講﹣﹣我有d懷疑law!而且佢計續不停咁用假名想我add佢,又o係fb度開左個假account,入左我fan club。重post野上去tim!我都5知佢係咩居心。攪到我而家都5敢add人!不過我決定左要試下5理佢,佢留言就當佢透明,希望可以做得到。你地要支持我呀~~~而家我就肯定佢重未入到嚟我blog,but再咁落去,我5担保自己會5會5小心add左佢,所以我家下真係5知個blog私有化重有咩意義?

新blog一樣會繼續,其中一個原因係yahoo真係好老土ga!成日都有問題。原因二係新blog我可以完全block到個癲婆!另一個原因係﹣﹣

   小王子爸爸叫我試下用ebook嚟賣自己d食譜喎~but yahoo blog 係5賣得野ga!不過呢個blog都會繼續嘅~o個個就放多d野law!

小王子爸爸話等住第時我養佢喎~
哼!好難na!

PS.呢篇blog我尊登今日出,5post相,因為等佢就算入到嚟,都5會睇到呢篇blog!