2011年9月28日星期三

三隻熊貓盒



小王子慣左晚晚7:00pm就瞓,我有試過比小王子8:00pm 同8:30pm 瞓ga,但係佢就起5到身練琴,瞓到成8點都話眼瞓。我真係5知第日佢去到Sydney點算?聽講o係Sydney讀書好多功課做ga!!!!


"最高貴學府"每年都會攪一個大形話劇嘅,都係d小朋友做返咁la,但係就全校老師總動員,無論係戲服一或係化妝,佢地都係一絲不苟嘅!舊年o個套我有去睇,班男子組反串扮女仔,嘩!似到呢~直頭靚過好多鬼妹,重要係屬於靚o個批女仔喎!!我一路睇就一路問小王子﹣﹣>
 "吓?呢個真係男仔嚟?"
"吓?呢個又係男仔嚟?"
小王子就一味話﹣﹣>
"係呀媽媽!呢個米係阿邊個邊個law~係我同學嚟ga~o個個讀隔離班ga!"


琴晚小王去睇今年"最高貴學府"攪嘅話劇~今次佢地請左女校o個班女子組嚟幚拖,所以男子組終於5洗扮女人,不過比起o個班女子組,男子組反串靚過佢地多多聲law!hahaha.......


小王子話琴晚套話劇做做下~有個男子組同女子組嘅代表突然5記得台詞,於是乎佢地兩個竟然o係個台上面講.....
男﹣﹣"喂!到你呀~"
女﹣﹣"咩呀?到你呀~"
男﹣﹣"5係喎~到你呀!"
女﹣﹣"更係5係la~到你呀!"
男﹣﹣"都話係到你lor ~"
女﹣﹣"到你呀~"
男﹣﹣"到你~"
女﹣﹣"到你~"
.......................
就係o係佢地兩個"咬"緊嘅時候,o係後台有條友頂佢地5順,o係後台度大聲咁叫﹣﹣>
"係到你講﹣﹣"I think~"呀!"
女﹣﹣"oh!I think~"
即場d人笑到反肚咁濟!


琴晚套話劇7:00pm開始~做到9:00pm, 小王子往日7:00pm就瞓ga la ma,嘩!琴晚要成9點幾至有得瞓喎~真係眼瞓到佢飛起,一上車就立刻失去知覺。今朝我已經無叫小王子起身練琴ga na,到差5到7:00am至叫佢起身,嘩!佢攰到差d返5到學。


其實之前我已經發現,小王子嘅體力5夠呢件事ga na,好似小王子拉琴咁,佢一拉就會成身汗,拉完第三首歌已經攰到軟哂(咁當然d歌係長嘅~),但係小王子d體力咁差,我真係5知第時佢點算law!