2011年2月8日星期二

咩咩羊三文治盒



開學na~開學na~

開Blog na~開Blog na~

快樂嘅日子,終於都過去na~
                 
嗚~哇~~~~
為此﹣﹣我地先默哀一分鐘先....
默哀-ing~默哀-ing~再默哀-ing~

返左HK一排,攪到重左成5kg
,認真大鑊呀!!!
小王子同我講,話開學第一個term 5想食"嘩box"喎~點解?佢話要減肥bor~唉~都5知佢減乜鬼,睇均佢全身,最肥米係隻腳指公,睇怕點減都減5到落隻腳指公la下哇?

不過我一聽到小王子話﹣﹣"媽媽!第一個term 5好整嘩box na~第二個term至再整la!"我個心突然間覺得好空虛law!原來5知由幾時開始,幚小王子整嘩box~已經成為左我每日最期待嘅事。一聽見小王子話"5洗我整嘩box",我覺得自己好似無左目標咁。所以我同小王子講﹣﹣"咁媽媽整個減肥嘅嘩box比你la~"

前o個排我話o係HK度大~病一場,其實我係o係澳門度食錯野,返到HK又痾又嘔,重要係又痾又嘔左成個禮拜,最慘係連小王子都奶埋野﹣﹣齊齊病。好彩有小王子婆婆﹣﹣即係我阿媽,幚我照顧住小王子。因為我都病到5顏6色,老實講我真係從來未試過咁大鑊。o係呢度食錯野,頂籠米肚痾三兩次,邊有會又痾又嘔成個禮拜咁誇呀?攪到個醫生以為我有霍亂tim bor!

無整咁耐嘩box,對手真係有d生哂嗟嘅感覺!希望今日呢個開學第一擎,5會令小王子失望la~



雲呢拿雪芳蛋糕


上個月我同小王子o係HK度搭飛機返嚟,食完個飛機餐之後,我同小王子講﹣﹣

我﹣﹣"你o岩o岩見証左個Miracle(神跡)!"
小王子﹣﹣"係咩Miracle呀媽媽?"
我﹣﹣"就係天父將面包變做石頭o勒~"
小王子﹣﹣"hahahahaha....."


返到嚟之後,有日有個朋友請我同小王子,去佢屋企度食Lunch。呢個朋友有個女10歲,原來呢個小朋友好鍾意煮o野食,而佢媽媽呢~就完全5識煮o野ga喎!o個餐Lunch有好多o野都係佢個女準備嘅,而佢媽媽呢~就淨係付責將d蝦串埋一齊,然後攞去Grill ga啫,不過佢都可以整到d蝦5熟o個度強喎!


老實講﹣﹣o個餐Lunch係確實難食嘅~不過小朋友整就OK la~


到走o個陣我同小王子講﹣﹣
我﹣﹣"小王子(化名)!你今日又見証左另一個Miracle。"
小王子﹣﹣"係咩Miracle呀媽媽?"
我﹣﹣"就係天父將pudding變做石頭o勒!"
小王子﹣﹣"hahahahaha......."


我朋友個女非常之咁有小王子心,一早就焗定左d Cup cake,重包好哂兼有蝴蝶結咁,準備左成盒佢整嘅Cup cake送比小王子。人地咁有誠意,就更係要攞la~點知過左兩日,我叫小王子一定要食個Cup cake,等我影張相send比人交差,證明小王子係真係有食到佢整個Cup cake。小王子望下望下個Cup cake,個樣重要好似就快比人攞去行刑咁款....


我﹣﹣"你都未試過,點知5好食啫?"
小王子﹣﹣"................."
我﹣﹣"做樣食law!真係5好食米5食law!"
於是小王子就面有難色咁放個Cup cake落口度o勒~
食左一啖之後,小王子同我講.......
小王子﹣﹣"媽媽!今日我又見証左另一個Miracleo勒~"
我﹣﹣"咁係咩呀?"
小王子﹣﹣"就係天父將Custard Solidify(將流質固體化)!"
我﹣﹣" hahahahaha...."

而呢個就係我整嚟帶去佢屋企嘅cake o勒!