2010年10月27日星期三

面包超人飯糰盒



網絡世界真係好神奇!我其實係一個傻C9 兼 電腦白痴嚟嘅~白痴到....連開機都5識,打中文更加5洗講﹣﹣>唓!我連英文都係用兩隻手指篤la~重講中文?
但係為左玩face book,我5單止學識左打中文,家下重要打得快到飛得起
!所以C9嘅毅力,真係5講得少ga~我重記得初初學打,差5多隻隻字都要問小王子爸爸點打。而家?小王子爸爸要問返我d字點打呀!hahahaha.......

5怪之得o個時我讀書,見o個d同學本來5識講國語、日文同韓文嘅~但係只要一同個講o個d話嘅人拍拖,就即刻講得流利到呢~唉~早知我o個時都搵個韓國仔拍下拖 la,咁家下睇金賢重米5洗追字幕咁辛苦law!真失策!!!!!
o係face book度我搵返一大堆舊同學,人老o勒~超念舊。搵返班同學開心到呢~雖然我5 o係HK,但係當佢地聚會嘅時候,即時post聚會嘅video我睇,再o係face book chat同我講o野。
嘩!o個一刻我真係覺得電腦真係好奇妙呀~~好似我都係o係個聚會度咁呀!

跟住開始寫Blog,又因為呢個Blog,令我同屋企人嘅距離拉近左。我17歲就嚟左澳洲,住     o係澳洲嘅時間重長過住o係HK。所以我同我d"屋企人"5係好熟,但係就係因為呢個Blog,o係HK嘅屋企人都可以知道我同小王子嘅近況。

                     
好神奇呀~
之後下下都執舉忘字!大佬呀~我成廿幾年無寫過中文ga ma,又無得睇壹週刊,係咁上下ga la。不過5講你地5知喎,其實我細個中文好好ga,次次作文,真係諗都5洗諗,隨時都可以寫一千幾百字,重要係高分ga bor。
正所謂爛船都有三根,所以day day寫Blog對我嚟講其實無咩難度
﹣﹣更有d o野寫咁law!hahaha.......
跟住到開左個fan club,至發現原來咁多人對我整d"嘩box"有興趣,重見到好多平時無整呢d o野嘅媽媽,開始跟我一齊整"嘩box"。hahaha.......
雖然我仍然係個傻C9,但係如果而家我無左部電腦,我諗重慘過C law!