2010年3月29日星期一

星際飛車盒



5知你地重記5記得"袓利亞"呢?我好細個o個陣o係hk有一間叫"袓利亞"嘅快餐連鎖店,我記得佢地嘅美式熱狗腸同橙汁係勁勁勁好味嘅!不過呢間野開左5係好耐就執左lu~~~而佢地嘅美式熱狗同橙汁就成為我其中一個童年回憶o勒!


嚟左外國廿幾年,雖然呢度5興美式熱狗亦都無 "袓利亞"快餐,但係我一路都無忘記過童年食過嘅美式熱狗。有兩次比我o係d "山卡na" 嘅food court見到有得賣,我即刻買嚟食la~但係5知點解覺得難食到飛起,攪到我勁失望
!直頭有d童年回憶幻滅嘅feel呀!究竟係我口味轉左ar~一或係根本"袓利亞"嘅美式熱狗就從未好食過,只不過細個無咩其他野食,再加上童年情意結~令呢個美式熱狗o係我嘅回憶裡面好食左十倍呢?

今日我整左車仔飛碟飽同美式熱狗比小王子做"嘩box",睇下呢個美式熱狗可5可以為小王子制做另一個屬於佢嘅童年美好回憶!