2011年9月9日星期五

蜘蛛俠壺



Blog友們我返嚟na!

過去o個3個禮拜,我真係死去活來,由初初嘅感冒~去到花粉症~再去到哮喘發。攪到我晚晚都無得瞓,有幾晚我直頭咳到起身嘔。真係名乎其實嘅"咳到嘔"呀!
澳洲同日本一樣,好多人都有花粉症嘅,呢度有好多BB一出世就有ga na。我呢~就嚟左十幾年都無事嘅,但係自從生左小王子之後,醫生話我生完BB d賀爾蒙變化,所以由小王子一出世開始,我就有好嚴重嘅花粉症o勒~點樣嚴重?就係普通人多數淨係春天至會發花粉症嘅,但係我呢~就係成年都會發,而且我係敏感到食成藥係完全5掂,要去睇醫生,由醫生開d激素比我食至得,不過呢種激素只可以食幾日,因為食得多會腎 衰竭,所以我好少食,5係發到好緊要我都5會去睇醫生。前幾年醫生同我講,因為我d花粉症嚴重得濟,引發哮喘。我聽到o個陣真係嚇左一跳~
 嘩!幾十歲人至有哮喘?


不過我d哮喘5係年年都會發嘅,對上發o個次已經係幾年前嘅事,所以連我自己都5記得左其實自己係有哮喘嘅。今次咁西利,我醫生都睇左兩次,醫生開左d激素我食,又開埋d哮喘藥過我。今日我終於覺得好d na~不過就重有d咳同覺得好攰咁law!


雖然病左起5到身整嘩box,但係我一樣日日都有整早餐晏就比小王子同小王子爸爸嘅。一樣朝朝都有5:20am起身,準備5:30am陪小王子練琴,同晚晚都有煮飯比佢地食。淨係有一朝......o個晚我咳到起身嘔,又已經好多晚無瞓,o個朝真係頂5順呀~所以o個朝我無叫小王子起身練琴。


話說o個日我好5掂,所以晏就就打電話比小王子爸爸,叫佢接小王子放學o個陣順便買d o野返嚟同小王子食(因為我病左,所以呢幾個禮拜都係小王子爸爸車小王子返學同放學),我o個晚真係5煮飯o勒~
o個日下就,小王子爸爸接左小王子返嚟o個陣,我已經瞓左晌張床上面。


小王子一返到嚟就大叫﹣﹣"媽媽我返嚟na!"
跟住我就問小王子爸爸﹣﹣"點呀?有無買o野返嚟食呀?"
小王子爸爸﹣﹣"得ga na!你5洗擔心,我買哂o野返嚟ga na~"
我﹣﹣"係?咁食咩o野呀?"
小王子爸爸好得戚咁話﹣﹣"我地今晚食漢堡排!"
小王子﹣﹣"係呀!係呀!"
我﹣﹣"吓?"
小王子爸爸﹣﹣"得ga na!我整就得ga na~"
我心諗~
"嘩!你識鬼整漢堡排咩?"


於o係呢個時候,小王子o親小王子爸爸入左廁所,就靜靜雞咁行過嚟我床邊,然後好細聲咁o係我個耳邊講﹣﹣
"如果爸爸cook Dinner,我實會get Poison(仲毒) ga!"
我﹣﹣"hahahahha....好la~咁媽媽起身整la!"
小王子爸爸o岩o岩行出嚟聽到我地兩個o係度大笑,就同小王子講
"喂!喂!喂!你鬼鬼鼠鼠咁同媽媽講咩呀?"
小王子﹣﹣"hahahaha.....無o野呀!"


於是,o個晚我由5想煮飯~到最後反而要整漢堡排,又搓又撻咁!真係比佢地吹脹~