2011年11月28日星期一

煎Pan盒



本人一嬲都係o係本皇府,担任美術顧問及最高執行人員嘅工作嘅~嘩!個朵幾勁呀~無錯!小王子一嬲同美術有關嘅功課﹣﹣>都係由本人執行嘅!
而又5知點解?學校又硬係咁鬼多功課都係要加埋d畫畫游游、剪剪貼貼ga 喎。
家下學期尾,最高貴學府又無nana要小王子佢地做一份Passion(熱情)嘅Project,呢度做Project好鬼多步驟,由決定Topic、構思到Research到畫圖到剪剪貼貼....萬幾個工聚,重話~要最後係要做個Presentation比家長睇ga喎!
有日放學小王子突然間同我講...
小王子﹣﹣"媽媽!我決定o係Passion呢個Project,最後個Presentation度做本書出嚟呀!"
聽到呢個消息,因為太~激動嘅關係...Sorry~我係真係忍5住咁慘叫左一聲出嚟!
我﹣﹣"吓??"
(心諗﹣﹣據聞執行o個個係我喎?你咁快就決定?係米應該要參考下本人嘅意願先呀大佬!)
小王子聽見我慘叫就話﹣﹣"咿?媽媽你做咩呀?"
我自知自己反應一時Over左,死頂咁話﹣﹣"o我~無野!無野!你繼續講la~"
小王子﹣﹣"我想咁咁咁~然後就點點點~跟住又咁咁咁.....(省下一萬字)"
小王子就越講越眉飛色舞,而我.....就越聽越咩心情都無!

又過左兩日,當我重諗緊點做o個本書出嚟嘅時候,小王子話佢改變主意想做Poster。其實我一路都以為,呢個Passion Project只係最高貴學府萬幾個school Project嘅其中一個,最多米就係到最後去學校度聽下班小朋友做Presentation,發下up風咁law!點知.....
點知原來小王子時時講o個個Presentation,係要做個攤位出嚟,攤位?5係下哇?重要係一人一個咁大鑊!

天呀~點解淋放暑假都5放過d家長呢?又話係present 比d家長欣賞嘅?做攤位米則係要d家長幚手做~我都無話過想睇,係米應該要諮詢下我地d意見至決定呀?

今日Post燒烤叉、竹高精同恐怖份子張相過你地睇下~

              煎Pan盒
          NOV 28,2011

小王子嘅Passion係Chess~



小王子一個人同時捉兩盤棋~


d棋係我一粒一粒咁用交剪剪出嚟gar~


個棋盤用咁多默,係小王子爸爸用Office個Printer print出嚟嘅~公器私用ma!


小王子話捉驘左佢就可以有朱古力食!


要將小王子想嘅o野,實質咁整出嚟....


呢幾張o野真係整左我同小王子爸爸成晚gar!


四眼天雞捉5掂,搵埋老豆嚟幚拖~by the way,佢老豆串到痺!

都攪5掂,叫埋阿媽出馬~by the way,四眼天雞個阿媽又靚又好人,5知點解會嫁比佢阿爸?


o拿!o拿!o拿!呢個就係恐怖份子o勒~係米極其樣衰先?


右下係恐怖份子~


各位觀眾.....燒烤叉!


請留意企o係度o個個......


呢個就係異常俊娋嘅竹高精o勒~真人靚仔好多gar!


班主任Mrs. Johnson~by the way,呢條o靚仔做莎士比亞,成場咩都無做,淨係不停咁重復念住一首詩!


雞泡魚同佢嘅Passion Project,雞泡魚話第時要做腦科醫生,所以佢嘅Passion Topic係講人體大腦嘅~