2011年2月9日星期三

bear bear 熊飯糰盒


懶左成個暑假,老實講﹣﹣

我懶到直頭有種5想再寫blog嘅衝動!



再加上呢排我勁沉迷o係呢個編織世界裡面,真係連fb都好少上law!hahaha.........
點解突然間鍾意左織野?


都5係突然間嘅~其實我一嬲都好鍾意織o野ga,後生o個陣,我織過好多冷衫呀~頸巾ar咁,比小王子同小王子爸爸ga。But佢地兩個都5鍾意著冷衫同用頸巾嘅,又話"吉肉"喎!攪到我織織埋埋d衫呀咁~一味o係度堆堆得得,自己又著5到咁多喎!整整下...我都費事再織la!


今次返HK,買左幾本日本織o野書。嘩!!d日本仔o野靚到呢~~~所以o係HK度我織左條頸巾比我己,又織左件"斗篷"過小王子E ma。嘩~o個d織o野嘅興趣即刻嘭嘭聲咁返哂嚟,我重o係日本度訂左幾本織o野書返嚟。之後米日織夜織law!
o個幾本書,5單止教織o野,重有教勾o野喎~老實講﹣﹣我5識勾o野ga!咁之但係我又好想勾書裡面o個d手套喎~於是.....我勾完又拆、拆完又勾咁......竟然比我勾到一對手套同一對手就喎!


嘩!!!!真係神奇呀!


hahahahaha............真係連自己都有d比自己吹脹嘅感覺呀~