2012年7月31日星期二

甲蟲先生盒



琴日講到"聚寶盤"個熊貓Sir日日同小王子佢地預習"上課流程",佢地足足"預習"左成十個禮拜。
今日繼續講熊貓Sir之北京逃生記。
就咁嘅~前幾個禮拜小王子米放左三個禮拜Term break嘅,咁北京5知有咩攪,總之"聚寶盤"就派左熊貓sir代表學校去北京參加la,叫得熊貓sir去嘅~我估計應該係同音樂有關嘅教育博覽會la,不過話5定係"救救熊貓瀕臨絕種研討會"都5定bor!hahahaha......

咁您代表得"聚寶盤"去海外開會嘅~飲飲食食開公數就更係不亦樂乎la,"聚賽盤"重安排埋專人導遊帶阿熊貓Sir遊北京tim bor。erm......正到咁,我開始明白點解阿校長要嚟監堂睇熊貓Sir上堂,隻熊貓會驚得咁鬼死緊要。o係"聚寶盤"度做原來咁鬼好褔利,比我都5願走la~

講返隻熊貓遊北京單o野先下~
小王子放完term Break之後o個個禮拜,熊貓Sir重o係北京度。隻熊貓要開學第二個禮拜至返到嚟,佢一見到小王子佢地就同佢地講﹣﹣>
"你地知5知我差d就死o係北京度,返5到嚟見你地na!"
(唉~呢隻熊貓走嚟教書真係哂哂,查實佢應該去做戲至o岩!)

小王子話原來熊貓Sir去北京o個陣,撞o岩北京落大雨,小王子同我講......
小王子﹣﹣"媽媽你知5知熊貓Sir差d就死o係北京度,返5到嚟見我地na!"
我﹣﹣"點解呀?"
小王子﹣﹣"熊貓Sir話o個日佢同個導游o係北京度行行下~佢話5知點解突然間覺得自己個頭濕得好緊要喎,咁阿熊貓Sir米担高個頭望下個天law~跟住熊貓Sir用手做左一個好似牛油果咁嘅形,然後話....."原來個天落緊雨,嘩~d雨咁大滴gar!"
我﹣﹣"咁大滴?誇5誇d呀?"
小王子﹣﹣"hahaha....熊貓Sir話佢見落雨,米諗住走入地下鐵d隧道度行law!"
我﹣﹣"係呀?"
小王子﹣﹣"係呀~點知原來北京d地下鐵d隧道係會漏水嘅,熊貓Sir話佢o係個隧道度突然間聽到一下巨響,跟住佢向後一望....嘩!有道水牆o係熊貓Sir後面咁迫埋嚟呀~"
我﹣﹣"水牆?嘩!家下奪寶奇兵盜墓咩?"
小王子﹣﹣"係真gar!熊貓Sir話咁佢米諗住向前走law~點知佢前面又有一道水牆向住佢咁迫埋嚟喎!"
我﹣﹣"wah hahahahaha.........咁佢點呀?"
小王子﹣﹣"咁熊貓Sir o個時揸住個公事包,裡面有哂熊貓Sir嘅電話、電腦同佢所有財產..."
我﹣﹣"吓?咁佢5係雙手舉起個公事包嚟走下哇?"
小王子﹣﹣"係呀~hahaha....."

我﹣﹣"wah hahahahaha..."
小王子﹣﹣"重5止呀媽媽~熊貓Sir走走下發現原來o係個隧道兩個都有電制,咁阿熊貓Sir又驚自己會電死喎,d水又"郎下~郎下~"咁就快掂到d電制喎!"

我即時用對腳做左一個吉字形,雙手舉高然後對腳keep住個吉字形嚟行﹣﹣"吓?咁阿熊貓Sir係米雙手舉高個公事包~然後對腳好似咁樣行呀?"

小王子﹣﹣"hahahaha......係呀!"
我﹣﹣"wah hahahahaha....."
小王子﹣﹣"熊貓Sir重話,o個日o係北京度死左66個人tim呀!"
我﹣﹣"吓?真係gar?"