2010年2月22日星期一

小丑盒



~~~~親小王子午睡嘅時候,又影video又影相!家下已經有幾樣可以post上"嘩box教室"度o勒~~~~yeah!!!!!重有,上次有人問我d暖包係點樣嘅,我都影埋相o勒~um.......咁我究竟post邊樣sin好呢?有無人提議?

今日我整左個小丑盒比小王子,個飯團係小王子最鍾意嘅三文魚飯,又好味,又健康!正~~


齊齊整熱狗三文治

做小小預告sin下
~~~~
"嘩box教室"之視像教學第一課"煎蛋皮"即將推出,敬請密切留意本blog!


老實講~~見到咁多媽媽真係將我o係"嘩box教室"教嘅野,用嚟整比佢地寳貝嘅"嘩box",我確實係有d感動嘅! 所以本來無諗住今日post"嘩box教室",but都即刻整理好post上嚟,等d媽媽可以整下新野!因為嘩box嘅精髓就係要日日個box都5同!



呢d就係今日嘅材料o勒~~其實用咩都得嘅,個小朋友鍾意食咩就用咩!

呢個熱狗包係我前兩日焗嘅~你地就更係去super度買個返嚟la!米咁傻自己焗呀!
睇下你想整幾多層就切幾多份,頭尾係5要嘅. 記得留返一份要切厚d(用嚟做個頭), 好似我左一o個舊咁!

每份再o係中間度切多刀,o拿! 呢刀米切断呀~~5係阿仔lunch time o個時食到"呢咁hea" ga!

我將d cheese切成呢士咁,but任你嘅~~~~

查d牛油,然後小心將d野夾哂入去!

吉住兩粒青豆嘅係意大利粉!除左裝飾物之外,我地only放食得嘅野落個盒度!
每逢你想將兩舊野痴埋,除左意大利粉之外,重可以用百力支。5洗驚d意大利粉咁硬,點食?因為到lunch time嘅時候,d意大利粉已經吸夠依物裡面嘅水份而變軟o勒~
o拿!呢d打洞機o係craft shop有得賣,
Be Creative, 腳指都可以變眼睛!

用沙拉醬將紫菜痴上cheese上面!

將頭嘅部份痴上眼,口同插上青豆!(睇到呢度,你地明5明點解使頭o個舊要切厚d?)因為要親返其他三文治嘅高度呀!

因為我塊cheese整爛左,所以我最後面o個份係夾左隻熊仔!熊仔隻眼就係狗腳板嘅腳指o勒~