2013年1月27日星期日

情人節朱古力牌



嘩~好耐無寫Blog呀!
呢排我真係忙到甩轆呀~睇諒下la~我攪緊本食譜ar ma,真係好鬼忙呀,過左呢兩個月就會好d ga na。

N咁耐無提過小王子na,所以今日一定要講下小王子至得。
呢度d學校好鍾意罰留堂,我地聽落好似好老土咁,o係香港留堂真係最 最 輕嘅懲罰la~你去d o靚仔丫?話要罰佢留堂丫?佢分分鐘由心埋面咁恥笑你呀~
罰留堂?家下咩年代呀大佬?
呢度就5同o勒~時時都罰人留堂嘅,
無帶工課?﹣﹣﹣>罰留堂!
無做工課?﹣﹣﹣>罰留堂!
上堂偈計?﹣﹣﹣>野留堂!
駁咀?留堂!
遲到?留堂!
玩o野?留堂!

5止留你閒日當,再曳d就留星期六,人地放假你就返嚟留堂law~咩呀!
呢度一日留堂留到黑,正所謂留開有條路,有d細路真係常客嚟gar。又因為下下都罰留堂,所以每日放學留堂嘅人數,分分鐘有幾十人。"聚寶堂"咁多學生,每日比人罰留堂嘅人數更加驚人。
留堂通常學校都會group埋o個日要留堂嘅學生,然後搵個老師睇住佢地,要佢地寫下文咁law!
之不過小王子o係學校係屬於o個批,所以小王子讀左咁耐書都未試過比人留堂嘅。之前有日小王子放學行行下,見到有一大班人攞哂書包排哂隊咁入個班房度,而"聚寶堂"初中部嘅校長"Mr. Bean" 就門神咁企o係個班房門。咁小王子十下~十下~咁以為會5會有d放學嘅等別報習班呢?有就5執輸去上o勒~於是小王子就走去問Mr. Bean.....

小王子﹣﹣"咿?佢地做咩呀?"
Mr. Bean﹣﹣"o我~你5洗理佢地gar~"
小王子﹣﹣"係5係有咩特別補習班呀?"
Mr. bean﹣﹣"erm.....唉~佢地留堂呀~你洗擔心,呢樣o野係5會關你事gar!"
小王子聽見Mr. bean咁講,就做左呢個動作﹣﹣﹣>

然後一路話......
" I am sooo~ happy that you know I am a nice~~ kid."(我真係開心呀~因為你知道我係個乖孩子嚟。)

Mr. Bean 見小王子低b到咁都O哂咀,一味係咁對住小王子笑。hahahaha.....
喔然Mr. bean貴為初中部校長,但係佢真係識小王子gar,好多時見到小王子都會同小王子講下o野嘅。

一個十二歲嘅男仔都應該好難搵到個好似小王子咁~~~可愛gar law!hahaha.....

好!返正題~
家下做C9壓力好大,做得少又會比人話懶,做得多又會比人話做5夠。就快過年o勒~有無做定我之前教你地整o個d過年o野嚟show off先?過時過節無d o野塞住d三姑六婆把口真係5掂gar!

好o勒~姊妹們!過年呢關我地總算捱過o勒
閉!年都未過完又話情人節tim?
o拿~米話我淨係睇住d C9仔 5理d後生o勒。今次教你地做呢個"情人節朱古力牌"直頭係lum仔lum女嘅良物la。難度真係零gar,所以係都見我o係個Video度無咩講洛,大佬呀!手版眼見工夫重講咩至得gar?o拿~全部d裝飾都係買見成嘅,咁重有咩名能會失敗至得gar?

姊妹們~嫁5嫁得出就睇呢鋪na!