2010年2月19日星期五

齊齊界腸仔花


本來好鬼眼瞓ga!我係死起身整ga咋
~~~感動ing呢
~~~
今日教你地界幾款腸仔花,5洗用腸仔模嘅~~~~hee hee慳得就慳ar ma~5係點打斧頭呀!hahahaha......

5好睇小d腸仔花,如果你地想個飯盒整得靚,每個細節都5可以忽略,呢d綠葉至係整"嘩box"嘅關件!有時5得閒or 5知醒起身,好簡單嘅炒飯,則邊放兩條界花腸,再放兩片花花形嘅紅蘿蔔,邊個會個你其實今朝係5知醒sin
! 咩啫~~我慢手腳5得呀?hahaha...   o拿~~咁米又過骨law! 阿仔見到分分鐘感動到喊tim呀!
其實腸仔重可以整好多5同嘅花ga,下次再教你地其他la~  我屋企得細腸仔,遲d買到長嘅腸仔再教你地整d第樣嘅花!

希望你地睇得清楚我點界,如果5係下次我要畫圖ga na!
呢款係魚仔,腸尾要切個V形出嚟~魚身要輕輕力界斜格仔,我影得5清楚,其實腸頭o個度我都界左個細嘅V形做咀ga! um......我諗我真係要畫張圖post上嚟至得na~~

呢個呢係墨魚仔,我今日淨係教一個表情,其實墨魚仔可以有好多表情ga!留返下次教你地la~~~


o拿!界墨魚仔d腳嘅時候,第一刀要界中間o個刀sin,而淨係中間o個刀至係直嘅,則邊o個兩刀要斜斜地咁界,如果5係隻墨魚仔就會無手,咁就5靚ga na!
所有界好花嘅腸仔都要放落大滾水裡面煮下,記得係d水大滾至好落腸呀!
因為腸仔花係5可以煮得太耐,如果5係d花就會走哂樣,所以最好搵d生食都得嘅腸嚟整.而用大滾水煮呢~~就係可以o係最短嘅時間,令腸仔收縮,然後迫d腸仔花出嚟!

而家做墨魚仔個咀o勒~~用個細gi咀o係d ham度cut個細圓形出嚟,再用飲管o係個細圓度cut一下,咁就會變成墨魚仔個咀o勒~

用沙拉醬當膠水,小心將d眼,咀同墨魚仔頭帶痴上去就完成o勒~墨魚仔條頭帶一條剪幼嘅紫菜嚟ga咋!

而家教係整腸仔狗! 首先將條腸煮熟sin~我將條腸仔切左個底,然後用切出嚟o個份再切一片,如果你無做錯切出嚟o個片應該係圓形, 再將o個片圓形切開一半!
o係腸仔頭界一刀,然後小心放o個兩片半圓腸o係中間。然後用gi咀o係cheese度cut個圓形出嚟。
用沙拉醬當膠水,小心將d眼,咀同塊cheese痴上去就完成o勒~


呢個花如果用長嘅腸做會好靚,我下次show你地,重可以o係裡面煎隻蛋tim bor~~
講返正題sin! 點解會有隻快子呢?就係因為你界花嘅時候5可以界到落底,但又5可以界得太淺喎~~所以你要放兩隻快子o係條腸兩邊,以防會界斷條腸!總之界到把刀掂到隻快子就ok o勒~



條腸仔放落大滖水裡而煮過之後就會變成咁o勒~~~係米好靚sin?