2012年4月3日星期二

露利利盒


重記5記得之前我提過小王子o係"聚寶盤"度有個老死叫Super Junior?呢~o個個韓國仔呢~
話說Super Junior個名同小王子一樣﹣﹣都係 "J " 字頭嘅。小王子話由第一日o係"聚寶盤"度返學開始一直到而家,除左教Maths o個個Banana Lee無叫錯之外~所有老師都將小王子同Super Junior兩個名調轉嚟叫嘅。則係話佢地叫小王子做Super Junior,又叫Super Junior做小王子law!

o拿~就咁嘅,呢單o野嚟講我一嬲都5係好老黎嘅,點解?因為我橫睇掂睇阿Super Junior,莫講話一d都5似我偶像金賢重,根本都不能用幾靚仔 or 有dd靚仔嚟形容喎!之但係大家都知道,小王子擁有100﹪遺傳自我嘅美貌gar ma~咁佢地兩個人應該差好遠ga喎~有咩可能會撈亂個名至得gar?你地話係米激氣至得gar?
不過小王子同Super Junior就好Friend下嘅,上堂又一齊坐la~吹水又一齊la。

琴日"Super Junior"同小王子講......
Super Junior﹣﹣"唉~有樣o野我同人講,硬係無人信我嘅!"
小王子﹣﹣"係?咁係咩呀?"
Super Junior﹣﹣"就係其實我有個女朋友gar!"
小王子﹣﹣"o我~係ar!"
Super Junior﹣﹣"你知5知呀?你係唯一一個信我gar咋。"
小王子﹣﹣"我同你講ar~其實我都有幾個女朋友gar。"
Super Junior﹣﹣"係?真係gar?"
小王子﹣﹣"係呀~我識幾個朋友都係女仔嚟gar!hahahaha....."
Super Junior﹣﹣"唓~hahahaha....."
小王子﹣﹣"咁你個女朋友叫咩名呀?"
Super Junior﹣﹣"erm........我5想講你知呀!"
小王子﹣﹣"咁我知點解會無人信你na!"

Sydney d細路果然早熟過Canberra d細路好多,當小王子重講緊寵物小精靈又出新一代、Ben10 又有新一季、爆旋陀螺又出限量版同爆丸裡面o個個能量number有幾高嘅時候~Sydney呢度d細路已經o係度吹緊自己有女朋友!如果"最高貴學府"嘅肥仔Chris嚟Sydney度讀書,應該會有賓至如歸嘅feel law。