2010年11月23日星期二

面具Birthday Cake

呢個就係我嘅"蝕到倒嘔"Party Cake
 o勒~主體蛋糕下面,有62個Cup Cake。
主人家係兩個慶祝21歲生日嘅女仔,無錯!係兩個女仔一齊開生日Party。兩個女仔一齊開Birthday Party 有幾出奇啫?d女仔不嬲都鍾意一齊做o野ga la~你睇去廁所就知la,女仔硬係要搵人陪至去ga係米?

面具係呢次Birthday Party嘅主題,所有被邀請去呢個生日Party嘅賓客,全部都要上帶面具。所以o係一個月前,呢兩個女仔就帶住一張蛋糕相嚟搵我,想我做一個用面具做主題嘅生日蛋糕,金色同紫色係佢地揀嘅主題顏色。
老實講,我從來未做個呢類Funky Cake,我一嬲都做開o個d勁Elegant嘅Cake ga ma~所以我真係無咩頭緒點整呢個蛋糕。再加上之前我重忙緊小王子考Piano單o野,得鬼閒諗點整咩?到做o個日,確實真係有d膽粗粗ga!5知你地會5會咁ga呢?每次我裝飾蛋糕之前,都會預先o係個腦度實習裝飾嘅大慨。會用個腦諗點樣至可行,到Detail嘅裝飾就係臨場發揮na~因為到真係緊嘅時候,好多時會遇到d預計5到嘅o野ga ma。
好似呢個Cake咁,之前我係咁二諗過下點樣可以用直條糖皮嚟包住個蛋糕嘅,但係到做o個時發現,我買o個隻糖皮勁"削"。其實我買o個時都覺得﹣﹣
                 
"點解d糖皮咁"削"嘅?"

今次我係o係Sydney一間尊門店度買嘅,重要係貴d tim ga喎!咁我諗人地係尊賣呢d o野,5會咁弱掛?原來真係咁弱!唉~早知就信自己、5 信人la!
就係因為咁,我用直條糖皮包個Cake嘅時候,真係難難地ga!發毒誓以後5去幚親o個間o野。
我5係好識欣賞呢種Funky Cake,5知咁係米叫靚。連小王子都係,小王子話﹣﹣    "媽媽!我5鍾意個Design呀!"
我答佢﹣﹣"Me too~"

做Funky Cake實在5係我杯茶!淨係個台就已經攪到我死咁濟,之前一路都搵5到發泡膠,好彩有人睇到我個Blog,江湖救急。不過到最後,因為個蛋糕實在係太重,所以我無用到發泡膠,要o係度鳴謝江湖救急嘅朋友。不過....... "我就連罐頭都蝕埋比人o個度慘呢~"

呢度d o野真係貴到嚇死人,用嚟包住成個台o個張金黃色卡紙,要AU$4.95一張,用嚟插住星星嘅o個條鐵線重嚇人,每條AU$0.5,問你C未