2011年8月4日星期四

肥貓盒



有追開小王子天地嘅Blog友,一定知道小王子所就讀嘅"最高貴學府",裡面5係領使仔就係大老板仔,好似醫生、律師呢d已經係學校嘅草根階層o勒~呀5係!佢地係草啫,我同小王子爸爸呢d連醫生都不如嘅"below Doctor"至係根。


偏偏o係呢間"最高貴學府"裡面,最最最多嘅~就係草。無錯!o係呢間"最高貴學府"裡面,著左一半以上都係醫生仔。如果你有睇開小王子天地嘅話,醫生仔嘅事跡應該都睇過5少,重記5記得我地嘅口号係咩?無錯!就係佢﹣﹣> "醫生多dumb kid!"


小王子時時都同我講佢有個backup plan,咩backup plan?就係小王子話佢最想第時做Musician,如果做5到呢~佢個backup plan就係做地質學家、物理學家同鑛物學家o勒。


我同小王子講﹣﹣>"係?咁你由而家開始5洗再溫書,hea~住咁嚟讀就ok ga na,因為以你咁嘅成績係無可能讀5到呢d科,重有你5洗擔心,呢d科無人讀,所以5會有人同你掙law!"


我心諗﹣﹣其實小王子讀書一嬲都好好,5洗搵朝5得晚哇?我5洗佢搵大錢,但係都希望小王子將來日子過得舒舒服服。於是有日我問小王子爸爸,佢覺得個仔第時其實適合做咩?小王子爸爸諗左一陣就話....
"其實我覺得佢幾適合做醫生gar!"


其實我都有諗過咩o野適合個仔做,我結論都係醫生,老實講~好似小王子呢d性格,其實真係適合做呢樣o野。不過我對醫生無咩好感,又5想好似其他人咁,死都要個仔第時讀醫,所以我一直都無出聲,諗住問下小王子爸爸佢點諗啫。點知小王子爸爸同我諗嘅係一樣~


有日我同小王子講........
我﹣﹣"如果第時做5到Musician嘅話,你可以考慮下做第d o野喎~5一定要做地質學家同物理學gar!"
小王子﹣﹣"點解呀媽媽?"
我﹣﹣"咁如果你想做都得嘅~but我怕你第時個life會好hard啫!"
小王子﹣﹣"咁......做lawyer ar?"
我即刻答佢﹣﹣"wah hahaha.....Lawyer?你諗都5洗諗呀?"
(我心諗:你講o野"gear gear吉吉"咁,重Law咩yer呀?)


連小王子自己都自己知自己事,一聽到我咁講,佢即刻大笑出嚟!
小王子﹣﹣"咁.....做咩o野好呀?"
我﹣﹣"erm.......其實我同爸爸都覺得,你嘅性格其實幾適個做醫生ga!"
小王子﹣﹣"讀醫生?好辛苦ga喎~"
我﹣﹣"For d要死讀書嘅人米辛苦law,for d真正smart嘅人就5同ga na!"

小王子諗左一陣..........
我﹣﹣"媽媽5係叫你一定要做醫生,係想你讀個尊業啫~不過你可以用醫生嚟做一個目標,因為如果你夠分入到醫生,咁則係話你咩科都夠分入ga na。不過如果你想做Musician嘅話,就一定要驘哂以後d國內比賽,連國內嘅比賽都驘5到,重講咩去International呀?"
小王子又諗左一陣...........
我﹣﹣"不如你諗下醫生呢個option先la!"
小王子﹣﹣"媽媽!照我d同學嚟睇~第時我個仔可能會好蠢ga喎!"
我﹣﹣"吓?點解呀?"
小王子﹣﹣"因為醫生多dumb kid ar ma!"
我﹣﹣"wah hahahahaha......5緊要,到時你比你個仔媽媽揍la~媽媽同你揍,一定5會dumb呀!就算係dumb都教到變正常la~"
小王子﹣﹣"點解呀媽媽?"
我﹣﹣"咁你話o勒~你dumb 5 dumb 丫?