2011年2月11日星期五

織織復織織


o拿!o拿!o拿!o拿!o拿!
今日 post 我織 d o野na~

織o野其實好好玩,由其係可以一路睇電視、一路織,確實係勁爽ga!之但係而家d冷呢~就貴到離哂大譜law!家下出去買件重平過自己織,難怪呢門手藝越嚟越少人識la~

條頸巾同"斗篷"嘅冷,我係o係HK度買嘅~

嘩!!!貴到呢~~

不過又真係好暖ga喎!o個對勾花手就嘅冷,係N年前我o係呢度嘅ebay度買嘅~點解無nana要o係ebay度買冷?因為呢種冷係100%羊毛兼用手動紡織機,全人手打出嚟ga。咁我未試過織呢種人手打嘅冷ar ma,米買兩舊嚟試下law!點知d冷一寄到嚟。我一摸.....

 嘩!硬過鐵線嘅?


最後就更係隨即打佢入冷宮la~咁我見自己又未勾過o野,米費事去買新冷勾law!分分鐘勾5成ga ma~點鬼知自己摸下摸下,又摸到點勾至得gar?唉~

PS. 特別鳴謝無頭女模﹣﹣小王子E ma!


呢隻冷又係超暖嘅!



呢舊冷真係貴到嘔!but又暖到痺~



N年前嘅舊冷~
有手指嘅手套我以前織過好多,but無手指嘅,我反而係第一次勾!呢對o野我真係拆左十幾次都有至勾得成~
 


o係度新買嘅冷,我超like呢隻色~
呢對手就雖然係無花,但係我見本日本書個日本妹帶起好鬼死型,所以織左對,真係型喎!



呢隻就係硬鐵線嘅﹣﹣100%羊毛兼用手動紡織機,全人手打嘅冷o勒~吹脹!
呢對我都拆左8次ga!


古書


今日無嘩box!因為琴晚我幚小王子做模型做到兩點幾。唉~實不相門,小王子d手工,除非係o係學校度做,如果係要帶返屋企做嘅~~~都係我嘅傑作

!唉~我都5明,我細個美術好高分ga喎!點解小王子真係一dd都遺傳5到我呢樣野嘅?

小王子真係畫貓似狗,畫狗似粒豆ga!到而家10歲,你畫條線比佢,小王子都重係跟5到條線嚟剪,淨係可以o係條線則邊剪,剪完重可以見到條線ga喎!


我真係覺得呢度d學校時時都攪d無謂野,總之就係勞民傷財o個隻la~一時又話要school uniform free day,一時又話要整mud整物返學。我直頭覺得學校查實係想整死d家長至真law!好似上個禮拜,小王子話如果邊個整個damper (澳洲面包)返學,就會有分加喎~咁我就更係拿拿淋整過小王子帶la!諗諗下....究竟關我咩事呀?點解要家長整d野帶返地就有分加先?都莫名其妙ga!

今個星期5,小王子代表學校去參加一個"straw tower"嘅比賽,總之就係用飲管嚟砌個塔,個塔又5可以重過60g同矮過50cm,但係又可以support 3kg嘅重量o係上面。個project小王子一路都係o係學校度做嘅~所以我無見這佢做成點!琴日小王子卒之"整完"個模型攞返屋企。我一睇.....


 嘩!!!5係哇?呢件野甩頭甩骨喎~

d手工粗藻到呢~~真係非筆墨所能形容呀!件野重要係幾個人一齊做ga喎~~大佬呀!

小王子5掂啫~5洗連d組員都咁弱哇?我肯定呢件野星期5未去到比賽場地,就已經散哂。琴晚食飯o個陣,

我忍5住問小王子﹣﹣
          "究竟你地有無用到個腦嚟諗ga?"
小王子竟然答我﹣﹣
                     

 "有ga!"
唉~~~~答有重死!有諗過都整成咁!


上次重死,小王子有日放學返嚟,攞左4張A4紙比我。

佢話呢4張A4白紙係老師比嘅~要佢地用呢4張紙嚟整一本look like幾百年前嘅書。我心諗﹣﹣
               

"5係哇?老師你玩野咩?"
小王子又緊張到死,又話5可以用釘書機,又話5用得原子筆。小王子話要整到真係好似幾百年前d書咁喎~又話o個時未有呢樣,未有o個樣,所以咩都5用得!
最後我剪左兩塊紙皮,同買左塊麻布,用咖啡同茶染左N次,最後又用火壇又成,至攪得掂本野呀!
第日小王子放學返嚟同我講﹣﹣

"媽媽!今日有好多人jealous 我本書呀~個個見到都"嘩~"一聲呀!"

     

O~K~我條氣即刻順哂~