2011年2月11日星期五

織織復織織


o拿!o拿!o拿!o拿!o拿!
今日 post 我織 d o野na~

織o野其實好好玩,由其係可以一路睇電視、一路織,確實係勁爽ga!之但係而家d冷呢~就貴到離哂大譜law!家下出去買件重平過自己織,難怪呢門手藝越嚟越少人識la~

條頸巾同"斗篷"嘅冷,我係o係HK度買嘅~

嘩!!!貴到呢~~

不過又真係好暖ga喎!o個對勾花手就嘅冷,係N年前我o係呢度嘅ebay度買嘅~點解無nana要o係ebay度買冷?因為呢種冷係100%羊毛兼用手動紡織機,全人手打出嚟ga。咁我未試過織呢種人手打嘅冷ar ma,米買兩舊嚟試下law!點知d冷一寄到嚟。我一摸.....

 嘩!硬過鐵線嘅?


最後就更係隨即打佢入冷宮la~咁我見自己又未勾過o野,米費事去買新冷勾law!分分鐘勾5成ga ma~點鬼知自己摸下摸下,又摸到點勾至得gar?唉~

PS. 特別鳴謝無頭女模﹣﹣小王子E ma!


呢隻冷又係超暖嘅!



呢舊冷真係貴到嘔!but又暖到痺~



N年前嘅舊冷~
有手指嘅手套我以前織過好多,but無手指嘅,我反而係第一次勾!呢對o野我真係拆左十幾次都有至勾得成~
 


o係度新買嘅冷,我超like呢隻色~
呢對手就雖然係無花,但係我見本日本書個日本妹帶起好鬼死型,所以織左對,真係型喎!



呢隻就係硬鐵線嘅﹣﹣100%羊毛兼用手動紡織機,全人手打嘅冷o勒~吹脹!
呢對我都拆左8次ga!


沒有留言:

發佈留言