2010年10月20日星期三

wowo狗三文治盒



我又教你地整o野食na~係米好開心先~係米好開心先?

不過今次5係用video教,係相啫!
點解?
因為我根本都無諗住要教,所以咩都無準備law!

話說小王子逢星其二都會去學豎琴嘅~返到屋企練下琴,6:15pm就會有個哥哥嚟教小王子法文ga o勒~一上就要成個鐘頭ga na。
平時小王子6點就食飯ga na ma,所以要上完堂咁夜至食,真係會好肚餓ga
,所以每個星其二,我都會整小小     o野比小王子上法文堂之前食嘅。

而今個星其二呢~我就係整呢樣o野o勒!咁我整o個陣諗起﹣﹣
       "咿?咁鬼易整,不如教你地整la!"

於是孚.........本來整小小o野,最後又變左長短鏡咁  o勒!hahahahaha..........不過我5係今日postbor,星期5至會post上嚟。

        Post now!Post now!Post now!

aiya~米咁la!咁平日我post"嘩box" ga ma,逢星期5小王子食Lunch order,5洗整"嘩box" 。咁米留返o個日至post law!你地話我係米好~有Planning先?hahahaha...






墨西哥夾夾餅


又到左教你地整o野食嘅時間o勒!
 yeah
~~~~
 請鼓掌!
             

話說呢樣o野係我N年前睇電視學返嚟嘅,佢係用咩肉嚟整,我已經5記得o勒~總之就係d好濃味嘅o野la。而我呢~就次次都係用辣肉腸整嘅。如果怕辣可以用5辣 or 少辣嘅"辣肉腸"。或者用一d濃味嘅意大利腸都得﹣﹣>

總之就係要濃味ga la!
其他5可以轉嘅材料就係芫西、芝士同蔥o勒~

吓?蔥?
5洗驚~因為就算你係5鍾意食蔥或者芫西嘅話,你都會鍾意食呢樣o野嘅。

點解我咁講?
因為好多年前,有班朋友嚟我屋企,o個日我就係整左呢樣o野食o勒!其中有兩姊弟,個細佬原來係從來都5食芫西同蔥嘅,不過我5知,重攞左幾塊過佢食。佢當堂面都青埋,重同個家姐細細聲咁講﹣﹣>
                                "奶o野na今次!"
細佬無食,成碟比左家姐,家姐食左一啖,大叫﹣﹣>    "好好味呀!"
重叫個細佬一定要試下,細佬試左之後,就不停咁食左好多塊。走嘅時候重要攞d返屋企食tim!
所以,就算你係5鍾意食蔥or者芫西,都試下整la!可能從此你會對呢兩樣o野改觀!

份量係卓量嘅~要用好多蔥,芫西同芝士。辣肉腸反而5洗咁多喎,係用嚟令成塊餅有咸香味ga啫!
先將蔥同芫西洗淨、切碎。辣肉腸切粒。



               

墨西哥薄餅買返嚟要剪開個袋,將裡面包乾澡濟攞出嚟,然後將成包墨西哥薄餅,連袋放入微波爐,高火叮40秒。(因為o岩o岩買返嚟嘅墨西哥薄餅,好容易痴埋一齊,好難將佢一塊塊分開ga。用微波爐加熱過,就會好易將佢地分開一塊塊o勒!)

                

老實講~我次次都係卓量ga啫!but今次我就大約用左﹣﹣500g Tasty Cheese(Cheddar Cheese都得!)、蔥250g(切頭切尾,可能5夠250g嘅~)、辣肉腸就用左200g(係薄切,咁如果想落多d都得!"薄切至200g咋,厚切要多好多ga!")、芫西兩大扎(我呢度賣d大扎過HK好多嘅~erm....芫西嘅份量大慨同蔥一樣la~)呢個份量,我大慨整到11塊。
               

大約放咁多餡落去塊墨西哥薄餅度就ok o勒                    
                 

記得放餡落去塊墨西哥薄餅度o個時,記得要留番條粗邊5好放餡呀!(5係煎o個陣d餡就會流哂出嚟ga na!)
                 

將另一塊麥西哥薄餅放o係上面,然後用手壓實佢!
                 

白鑊!記得要用白鑊!!咩油都5好落,就咁放份"墨西哥薄餅三文治"落鑊度。
                 

煎o個時要用手壓下個餅!(因為我要搾相機,所以影5到用手壓落去o個一下。)
                 

煎到兩面金黃同脆身,就可以切開,趁熱食o勒~
                 

凍左係會淋d嘅~你可以將凍左嘅墨西哥夾餅再放返落個白鑊度,興番熱又會脆ga na!
如果食5哂呢~可以放o係雪櫃度,到想食o個陣又用個白鑊興番熱佢!
o拿!係米真係好易整先?