2010年10月20日星期三

wowo狗三文治盒



我又教你地整o野食na~係米好開心先~係米好開心先?

不過今次5係用video教,係相啫!
點解?
因為我根本都無諗住要教,所以咩都無準備law!

話說小王子逢星其二都會去學豎琴嘅~返到屋企練下琴,6:15pm就會有個哥哥嚟教小王子法文ga o勒~一上就要成個鐘頭ga na。
平時小王子6點就食飯ga na ma,所以要上完堂咁夜至食,真係會好肚餓ga
,所以每個星其二,我都會整小小     o野比小王子上法文堂之前食嘅。

而今個星其二呢~我就係整呢樣o野o勒!咁我整o個陣諗起﹣﹣
       "咿?咁鬼易整,不如教你地整la!"

於是孚.........本來整小小o野,最後又變左長短鏡咁  o勒!hahahahaha..........不過我5係今日postbor,星期5至會post上嚟。

        Post now!Post now!Post now!

aiya~米咁la!咁平日我post"嘩box" ga ma,逢星期5小王子食Lunch order,5洗整"嘩box" 。咁米留返o個日至post law!你地話我係米好~有Planning先?hahahaha...






沒有留言:

發佈留言