2010年11月16日星期二

小熊盒



重有兩個禮拜就返HK,本來好期待ga!But因為

得我同小王子返,小王子爸爸留o係度返工,所以

我已經有d 5捨得小王子爸爸 na


~反而而家無咁期待law!而且小王子下個禮拜

要去Sydney音樂學院Audition


,所以其實我地都重係好忙law!


記5記得小王子幾個禮拜前去考7級piano?

我5記得有無同你地講,小王子攞左A+呢?o拿~呢個5係我要講嘅重點,我要講嘅係琴日我比小王子個Piano teacher "省"左一餐!點解?老實講,小王子就係練琴總之一坐到埋位,佢就猛彈自己鍾意嘅歌,最鍾意就係o係度自己作曲。總之係除左老師要佢彈嘅歌之外,佢咩都彈!話5比佢學,佢又~真係超級虐父and母law


今次去考Piano,真係ga!因為小王子練琴o個時5乖,個piano老師又猛比壓力我,所以到最後o個個階段,我差d要跳海咁濟。琴日小王子Piano lesson,老師計劃小王子出年嘅課程。其實小王子學左咁耐Piano,我從來都無迫佢去考試嘅,最好5洗考tim!對我嚟講,淨係考最後o個級就得o勒~7級係個老師迫我去考嘅,非我自願呀!不過因為打算2012年搬去Sydney,所以我想小王子跟呢個老師,考哂d級先搬law!上到去,未必咁快搵到老師ga ma~琴日老師見到小王子,就話雖然你攞左A+,但係重有好多野要改進嘅~又迫我講究竟小王子一日有幾多時間練piano,猛話去到呢d級數點都要每日練三個鐘。我真係都起我同佢講﹣
佢即時答話﹣﹣"我5理其他人la!"
又話阿邊個邊個佢係一日練三個鐘ga



我話﹣﹣"o個個人5洗返學ga喎!"
佢就EE er er law~5識答我ar ma!
又話如果小王子一日無最少三個鐘練琴,出年就5可以去考演奏級。多餘嘅~小王子考7級o個時,佢都話要小王子每日練三個鐘ga la!而家又話如果每日無3個鐘練琴就考8級,5好考演奏級
唓~咩都你講哂la!
到我同佢講咁如果未預備好米再下年先考law,用兩年嚟準備o勒~
嘩!佢一聽我咁講,個樣即刻變哂,因為佢知道再下年我地搬去Sydney,所以如果5係出年考,小王子就會係跟第個teacher去考。佢就更係想小王子係跟佢考到演奏級la~即時d語氣5同哂law!我琴日真係好激氣!佢同我講o野o個時,我塊面口到呢~



亂咁嚟籌旗曲奇



我都5明,點解小王子學校d 6年級畢業,要送禮物比學校,究竟關我咩事?年年小王子學校d 6年級,都攪個mini Fete嚟籌款買畢業禮物送比學校,照計......無錢米米送law!學校好應該教識佢地呢個道理喎。不過咁都合哂小王子學校嘅教育方針嘅~因為o係佢學校度讀嘅小朋友,大部份屋企都做大生意,無錢?更係籌旗la~5通執左當o野咩?
記5記得些我整古老食物o個單o野

                        http://hk.myblog.yahoo.com/babyprince-world/article?mid=4254

因為小王子o個時學緊澳洲掏金嘅歷史,所以老師就o係班度攪間shop嚟賣o野。本來全班淨係得兩間shop係有牌經營ga啫,點至有牌?之前所有小朋友都要寫份 proposal 比老師,薦自己做店主兼要寫點解老師要揀你做店主呢?小王子o個份其中一樣係話﹣﹣以後鋪頭每賺5磅就比1 磅過老師做佣(佢地係玩英磅ga!)。嘩!咁有point,老師即刻揀左小王子做店主。小王子重精到,同個死黨夾定,o係大家個proposal度寫想同對方一齊開鋪,因為咁樣佢地比老師揀仲嘅機會,即刻高左一倍,無論老師揀仲佢地邊個,自己都有得玩ar ma~不過店主要比"錢"買個牌嚟做生意,個牌都5平ga!~理論上一班淨係得兩間shop ga啫,點知老師話﹣﹣
"我accept Black market!不過捉到要坐監。"

坐監則係坐埋一邊無得玩。嘩!連坐監都出埋,點夠佢玩呀?最後小王子話有好多 Black Market,又因為d Black Market 5洗交Tax同比"錢"攞牌,所以 Black Market 係最後賺好最多嘅。


講返今日o個個mini Fete,總之就係年年都攪,次次都猛"cap"水la~舊年小王子同我講要帶錢返學,因為有個mini Fete,我記得我好似得張廿蚊紙,咁我米比左廿蚊過小王子law!
我o個時都已經覺得比得太多錢佢ga na,我無諗過佢會用哂ga!我5記得佢用哂丫?or 淨番幾蚊返嚟?
但係佢竟然同我講有好多小朋友帶$50返去都用哂。
 
  嘩!3、4年級帶成50餅返學重要用哂?
小王子話咩咩咩遊戲3餅玩一次,d Chips重離譜,幾蚊包加鹽要加2毫,加Chicken salt要加5毫,加茄汁又要加5毫。
嘩!去搶咩?我同小王子講﹣﹣

"下次媽媽o係隔離擺擋,淨賣Chicken salt同茄汁,我收2毫啫!"

今年o個d 6年級神咁早就出哂海佈,講埋會有咩玩,其中一個game係有d男老師企o係度,比你用d濕海綿任掟﹣﹣咁天係要比錢至有得玩la!我同小王子講﹣﹣
"我比$50,叫你o個個音樂老師出嚟比我掟!"


係得頭o個幾塊係有心機整,其他就係咁亂鬼嚟。隻蜘蛛係最後o即嘅,亦都係最亂嚟嘅~hahahaha....本來plan隻蜘蛛有眼tim ga!
                                       BUT
                        肉體軟弱ma~
今次係話~要幚印度個兒童醫院籌旗喎!5知幾時........學校會幚我籌呢?