2010年11月16日星期二

亂咁嚟籌旗曲奇



我都5明,點解小王子學校d 6年級畢業,要送禮物比學校,究竟關我咩事?年年小王子學校d 6年級,都攪個mini Fete嚟籌款買畢業禮物送比學校,照計......無錢米米送law!學校好應該教識佢地呢個道理喎。不過咁都合哂小王子學校嘅教育方針嘅~因為o係佢學校度讀嘅小朋友,大部份屋企都做大生意,無錢?更係籌旗la~5通執左當o野咩?
記5記得些我整古老食物o個單o野

                        http://hk.myblog.yahoo.com/babyprince-world/article?mid=4254

因為小王子o個時學緊澳洲掏金嘅歷史,所以老師就o係班度攪間shop嚟賣o野。本來全班淨係得兩間shop係有牌經營ga啫,點至有牌?之前所有小朋友都要寫份 proposal 比老師,薦自己做店主兼要寫點解老師要揀你做店主呢?小王子o個份其中一樣係話﹣﹣以後鋪頭每賺5磅就比1 磅過老師做佣(佢地係玩英磅ga!)。嘩!咁有point,老師即刻揀左小王子做店主。小王子重精到,同個死黨夾定,o係大家個proposal度寫想同對方一齊開鋪,因為咁樣佢地比老師揀仲嘅機會,即刻高左一倍,無論老師揀仲佢地邊個,自己都有得玩ar ma~不過店主要比"錢"買個牌嚟做生意,個牌都5平ga!~理論上一班淨係得兩間shop ga啫,點知老師話﹣﹣
"我accept Black market!不過捉到要坐監。"

坐監則係坐埋一邊無得玩。嘩!連坐監都出埋,點夠佢玩呀?最後小王子話有好多 Black Market,又因為d Black Market 5洗交Tax同比"錢"攞牌,所以 Black Market 係最後賺好最多嘅。


講返今日o個個mini Fete,總之就係年年都攪,次次都猛"cap"水la~舊年小王子同我講要帶錢返學,因為有個mini Fete,我記得我好似得張廿蚊紙,咁我米比左廿蚊過小王子law!
我o個時都已經覺得比得太多錢佢ga na,我無諗過佢會用哂ga!我5記得佢用哂丫?or 淨番幾蚊返嚟?
但係佢竟然同我講有好多小朋友帶$50返去都用哂。
 
  嘩!3、4年級帶成50餅返學重要用哂?
小王子話咩咩咩遊戲3餅玩一次,d Chips重離譜,幾蚊包加鹽要加2毫,加Chicken salt要加5毫,加茄汁又要加5毫。
嘩!去搶咩?我同小王子講﹣﹣

"下次媽媽o係隔離擺擋,淨賣Chicken salt同茄汁,我收2毫啫!"

今年o個d 6年級神咁早就出哂海佈,講埋會有咩玩,其中一個game係有d男老師企o係度,比你用d濕海綿任掟﹣﹣咁天係要比錢至有得玩la!我同小王子講﹣﹣
"我比$50,叫你o個個音樂老師出嚟比我掟!"


係得頭o個幾塊係有心機整,其他就係咁亂鬼嚟。隻蜘蛛係最後o即嘅,亦都係最亂嚟嘅~hahahaha....本來plan隻蜘蛛有眼tim ga!
                                       BUT
                        肉體軟弱ma~
今次係話~要幚印度個兒童醫院籌旗喎!5知幾時........學校會幚我籌呢?








沒有留言:

發佈留言