2012年7月17日星期二

小熊豆豆盒



今日小王子終於返學o勒~
嘩!呢個Term Break都放得長na~差5多放左成個月。之不過下個禮拜小王子就要去Camp喎~重要係去露營。去四日三夜露營,我睇小王子去完可能會發現露營係重辛苦過担泥。

"聚寶盤"同"最高貴學府"最5同嘅地方係o係"最高貴學府"度讀書樣樣都講錢,又樣樣都同你計錢。如果你地重記得前兩年小王子o係"最高貴學府"度去Campo個單o野,個Camp嘅收費貴就不左話下~去之前"最高貴學府"重請嚟Mr.屈同眾水魚爸爸and水魚媽媽講解去Camp嘅裝備~


你地重記5記得o個次呀?呢~咩都叫你5好專登去買,但係如果你個仔無嘅話係分分鐘會釘蓋gar呢~同場兼夾醒張8折卡過眾水魚,之但係o個間o野淨係個電筒都賣AU$99 ga呢?


都話"聚寶盤"同"最高貴學府"5同gar lor,"聚寶盤"好闊佬gar ma~

咩話?夜晚要留o係學校度練樂團?
我"聚寶盤"免費比埋晚飯過你食,要係放題不特止,兼夾要係熱o野,怕你地個胃5夠暖拉5到琴呀!

咩話?要代表"聚寶盤"出去比賽?
嘩!d咁神聖嘅事點可以"麻乎"?一定要的嚟的去far la~咁辛苦行來行去,容乜易"竊"左道氣gar?所以一定要打的,入我"聚寶盤"數。

咩話?"聚寶盤"開Concert?
d咁高興嘅事就一定要放煙花助興la咁~
................

咁既然我地"聚寶盤"對你地咁闊佬,所以你地都米同我地根根計較,樣樣都同我地計婆仔數。好似我地"聚寶盤"去露營,樣樣用具都要有我地"聚寶盤"大大個麥頭至叫做係型!營好睡袋好,總之乜o野要帶去Camp嘅o野都要有我地"聚寶盤"麥頭至為之係Very Good。
所以~
呢個禮拜小王子將會o係"聚寶盤"攞一大堆印有"聚寶盤"麥頭嘅露營用具返來,
而~
張單會自動Send去你Account 度ga o勒!

平時食人嘅、著人嘅,係時候要嘔返d出嚟o勒,所以話呢個世界邊有白食嘅午餐至得gar?
之不過咁~"聚寶盤"成套露營裝備,又營又成都係收AU$300啫,比起當年"最高貴學府"淨係個電筒就晚經要AU$99、保暖底衫AU$145、連件雨褸都要AU$499......真係小 巫見大巫law!