2010年7月13日星期二

糖花

呢度d人結婚,多數都係用西式嘅結婚蛋糕。傳通嘅西或結婚蛋糕就用乾果做嘅~我地塘人5多食ga!而家好d o勒~開始有用buttercake, chocolate mud cake 呀咁,嚟做wedding cake。因為西式嘅Wedding cake,面o個層多數係用兩塊糖皮蓋住個蛋糕,一塊係杏仁皮,一塊係糖皮。上面重要插左5知幾多朵花上去,所以個cake 5夠份量,真係頂5住上面咁重嘅裝飾ga!
不過而家d人偷工減料na~淨係蓋一層糖皮就算,重要插新鮮花!o係以前,如果你5識做糖花,就5算識整結婚蛋糕。所以o係以前,個個學想做cake decorator嘅人,都一定要學做糖花。咁我都5例外la~十五年前我大學畢業,就正式去讀面包、西餅嘅學徒課程。o個時我想做cake decorator,所以學左好多有關cake decorating 嘅野。不過因為後來5小心跌左落地球,受左重傷,又比小王子爸爸救左,所以就嫁左比佢law!hahaha..
(實情係,o個時我同小王子爸爸重未結婚,個學徒課程係小王子爸爸供我讀ga!)
呢d就係我為今次呢個Wedding cake 整嘅糖花o勒~今日會整d紫色嘅花仔(因為人地講明要有d紫色嘅花o係個cake度ga!)