2011年2月22日星期二

雪人sushi盒



小王子終於都足左11歲o勒~以前小王子曳o個陣,我 一定會大大聲咁鬧佢嘅。但係而家我鬧佢o個陣,個心硬係會有種好不祥嘅預感﹣﹣就係好驚小王子會突然發爛,然後濕我一鑊。
點解?
因為最近我發現,每次我望小王子嘅視線,好似越嚟越平排咁,小王子好似就快有我咁高na!而家我鬧 小王子o個時,其實我重驚過佢,老實講﹣﹣其實由早兩年開始,小王子就已經大力過我好多,確實係分分鐘都可以打鑊我嘅~如果真係打起上嚟,我係一定5夠小王子打ga law!

近排我有種好強烈嘅感覺﹣﹣
就係有咁耐風流o勒!

最近我發現,小王子開始識得駁咀。有次真係激到我同小王子爸爸出5到聲ga!每次我嬲到眼定定咁望住小王子嘅時候,老實講﹣﹣我個心係o係度不停咁講緊粗口,o個種谷住又5講得出聲嘅感覺,真係好似就快要爆炸咁呀。其實我同小王子爸爸真係好錫小王子ga,所以每次聽到小王子駁咀o個陣,其實個心好難過。心諗﹣﹣
"我咁錫佢,佢點可以咁對我ga?"

所以我同小王子爸爸講,我地試下盡量5好鬧小王子,要比小王子知道爸爸媽媽有幾咁鍚佢,咁佢覺得爸爸媽媽咁鍚自己,自然就5會做d令爸爸媽媽傷心嘅事ga la~於是我三朝5埋,兩日就同小王子講﹣﹣

"爸爸媽媽咁鍚你,你重駁爸爸媽媽咀,真係令爸爸媽媽好sad ga~你知5知道呀?"

o拿~呢招好似有效喎!
我覺得小王子知道自己曳o個陣,爸爸媽媽係忍住5鬧自己,所以佢真係try 5 駁咀喎!一人讓一步ar ma~希望小王子真係明白我同小王子爸爸有幾愛佢,5好再做令我同小王子爸爸傷心嘅事就好na!






雞仔三文治盒




今日要介紹兩個新人物登場,佢地就係﹣﹣
雞泡魚同埋牛奶仔o勒!
查實雞泡魚係小王子最好嘅麻吉,由幼自園開始,雞泡魚就已經同小王子一班ga o勒~就算中間有兩年5同班﹣﹣好似今年咁。但係都完全無影晌到雞泡魚同小王子之間嘅麻吉情ga bor!



雞泡魚係印度人,點解佢會叫做雞泡魚呢?由幼自園開始,我一路見證住雞泡魚由一條小金魚,越谷越脹~越谷越脹~而o岩o岩過完o個個暑假返嚟,雞泡魚簡直係彭脹到~好似條雞泡魚上左岸咁﹣﹣一發不可收拾!每次我見到雞泡魚,都登佢條校服褲慘,因為佢條校服褲嘅褲筒,就快比雞泡魚隻肥肶谷到爆烈。hahahaha.......


而牛奶仔呢~雖然今日係牛奶仔第一次出場,但係亦將會係牛奶仔o係小王子天地最後一次出場。
點解?睇落去你地就會知ga na。


入返正題先下~點解牛奶仔會叫做牛奶仔呢?皆因牛奶仔屋企係開農場嘅,佢個農場大到.......係橫誇呢度最大最闊嘅高速公路兩邊。一年級o個年,阿牛媽重請全校嘅小朋友(係呀!你地無聽錯呀~係全~校~呀!),去佢地個牛家莊個度玩左一日,可想而知,牛奶仔個農場係有幾大嘅。
牛奶仔同雞泡魚一樣,由小王子幼自園就同一班ga o勒,小王子都有同牛奶仔玩開嘅~但係就無同雞泡魚咁麻吉law!
我有登牛奶仔5抵ga!因為牛奶仔5止係無美貌~IQ更加係零蛋,
But
天父間5中都會let d不幸嘅事發生嘅。更何況~天父比左個咁大嘅農場過佢喎!真係飲奶都飲得招績過人la~


點解今日我會提起牛奶仔呢~有時我會諗﹣﹣"究竟係我5正常丫?一話係人地5正常呢?點解有d家長做嘅o野,我5單止係5明,直頭係無辦法去理解ga呢?

話說牛奶仔幼自園、一年級同二年級o個時,係同小王子一班嘅。三年級牛奶仔就轉左校,但係到舊年~牛奶仔又突然間返番嚟讀喎,重同小王子一班tim!我係覺得好奇怪ga,but阿牛媽都5會采我ga la~所以我都真事問,點解牛奶仔又會返番嚟讀。


暑假完o個陣,小王子話好想請幾個同學仔返屋企度玩,雞泡魚呢d就更係鐵膽ga la~而牛奶仔呢~就係其中一個小王子想請嘅人o勒!咁我米同小王子講﹣﹣
"等開學見到佢地至約la!"
點知開左學成個禮拜,都5知牛奶仔喎!問親小王子就更係例必係5知嘅。所以有一朝,我走去問雞泡魚。雞泡魚竟然話我聽~原來牛奶仔又轉左校!
吓?又轉?
原來雞泡魚同我講,之前牛奶仔 5 o係度讀o個兩年,係轉左去一間公校度讀。我一直都以為牛奶仔係轉左去第二間私校度,老實講﹣﹣讀開私校嘅小朋友,係無咩可能會習慣讀公校!佢地要用好長嘅時間,至可以同其他小朋友玩得埋一齊ga。我都5明?點解牛媽會將個仔轉去公校嘅?最後米又係要轉番返嚟~
不過最 最 最令我不能理解嘅係﹣﹣
今年牛奶仔要轉校嘅原因!


今年牛奶仔轉左去Sydney度寄宿,原因係牛奶仔5鍾意今年佢o個班個班主任!
5係哇?
無錯!就係呢個原因,牛奶仔5鍾意今年佢o個班個班主任,咁阿牛媽就拿拿淋走去同學校理論,要求學校比阿牛奶仔讀第班。更係5得la~如果你咁都轉到嘅~聽日米有一大班家長走去學校,又話要轉班law!都腦殘嘅~比你做校長都5會比你轉la!真係問都哂氣law!睇嚟.....
牛奶仔嘅IQ係遺傳自牛媽ga喎~


就係因為咁~牛奶仔又再一次轉校o勒!其實牛奶仔從未比今年呢個班主任教過,佢只係聽聞呢個老師好惡啫。究竟而家d父母係米癲左?個小朋友未遇到錯節就幚佢避定先,咁如果出年o係Sydney呢間學校,牛奶仔又5鍾意個老師,咁係米又轉校呢?咁樣教小朋友,呢個小朋友一定5會成為一個成功嘅人,成世注定係輸家!
好彩~天父眷顧,賜牛奶仔一個富爸爸!