2012年9月4日星期二

免焗蛋糕上﹣﹣棉花糖裝飾法



小王子今日就去Camp o勒!四日三夜,雖然好5捨得之但係我暗亞底想佢去四十日三十九夜,正所謂"年紀大,機器壞",恐怕四日三夜 5夠我攪o個個Board game

諗下~諗下~做媽媽真係,明明係地球人嚟,之但係5知點解硬係要做d 5係地球人份內嘅事??
要做地球人一嬲都做開o個d
家務揍仔就更ga la~幾時個老公想食d咩,5識都諗到識嚟煮,間5使個仔又話學校要交乜交物。咩話?5識整?
話之你,
總之就係時限一到,你
死都要死到出嚟。同個仔更加係拍哂心口OK!之但係.......
之但係我明明係無超能力gar喎!因乜解究d人好似5知咁嘅?
喂~住滿HK 7年都有居留權兼叫做HK人la,我o係地球住滿7年好耐gar na!?!? 
居留權 gar wor~係叫地球人gar na,5可以treatlike地球人呢?
唉~
小王子呢個Christian Study Board game我係完全無頭緒點攪,所以我更加5會有時間諗過今個禮拜個"嘩!Box教室"要教你地做d乜?正因為我地都係媽媽~正因為我地都已經o係地球住滿7年~因為我地都有地球居留權~再再因為我地都叫做地球人~再再再因為地球有地心吸力~再再再再因為我地都無超能力!所以.....我決定......再一次.......教你地........做........5洗焗嘅蛋糕!
大佬~吊頸都要透下氣la!
你估人人都識煮o野ga咩?之但係又人人都會生日,學校又間間都要充數,兼且個個仔都對媽媽都充滿期待。唉~家下做媽媽真係5得你死!
無錯!今次"嘩!box教室"又教係地做零失敗兼靚到嚇得死人嘅蛋糕~
Blog友們!坐定na~

今日我教你地做呢個用米通做嘅免焗蛋糕,可能好多Blog友以前都用米通做過類似嘅o野,但係我相信無咩人識得將佢用咁嘅做法做成蛋糕。今次"嘩!Box教室"嘅重點5係教你地點做呢個米通餅,而係教你地點利用呢個好多人都識做嘅米通餅做成生日蛋糕,同究竟點樣可以好易咁裝飾佢,但係又靚到嚇得死人。所以一連兩堂嘅"嘩!Box教室"會教你地裝飾呢個"免焗蛋糕",上次你地整"棒棒棉花糖"買左咁多棉花糖,應該未用哂gar?o拿~今次教你地用埋o個包棉花糖o勒,成機大可以打一打斧頭na~hahahaha.....

呢堂教你地用棉花糖嚟裝飾個蛋糕,下一堂就教你地用糖皮做裝飾,想試下玩糖皮嘅Blog友記得5好錯過下堂"嘩!Box教室"na!

材料:
棉花糖  2cup
牛油  38g
Rice Bubble/米通  105g

溫馨提示:
1. 上面嘅份量只夠做4個大嘅Muffin Tin size,如果想做20cm生日蛋糕就要將份量乘四,做法一樣。
2. 焗盤一定要噴油/掃牛油,然後再用焗爐紙圍邊同鋪底。
3. 做彩糖嘅時候,食用色素記得要續滴落,5好一次過落太多色素,因為我地係想將d糖染色,5係想溶左d糖。
4. 做彩糖嘅
食用色素一定係要用水溶嘅食用色素,5好用啫哩狀or粉狀嘅食用色素。
5. 棉花糖花可以預先做好一堆,用膠盒放好,等裝飾時用。
6. 好多人都做過米通蛋糕餅,你地可以用你地平時整開o個米通餅食譜嚟做呢個"免焗蛋糕",其他做法跟我教你地做嘅樣就得o勒~