2010年9月22日星期三

肥雞飯糰盒


如果小王子大個,好似金賢重咁靚仔咁點呢?erm.......我決定如果小王子大個好似金賢重咁樣,我就嫁比佢!hahahahahaha........

時間真係過得快呀!以前我一見到d童裝就發哂狂,而家..........童裝小王子5 o岩著na~連鞋小王子都要買女裝細碼﹣﹣
因為小童鞋無咁大,男裝鞋又無咁細喎!上次小王子去Camp,我米買左對牛咁貴嘅行山鞋過小王子嘅~o個對鞋就係女裝na~o個日我至發現﹣﹣原來小王子而家著女裝7.5号鞋na~我都係著8号鞋咋!原來....小王子已經大個到我可以著返佢5 o岩著嘅衫o勒~嘩!5知幾時﹣﹣小王子會同我講,話佢有鍾意嘅女仔呢?如果小王子真係拍拖........我又會點呢?

前o個排我米話小王子o係sydney度驘左個比實,可以去電台度錄音。電台就會播放小王子拉Cello嘅錄音~今個星期六去錄音na!

希望可以post上嚟比你地聽la~因為我住呢度都收5到Sydney嘅電台ga!所以連我自己都驚可能會聽5到!呢個星期六除左係要去電台錄音之外,重係小王子嘅大提琴演奏級考試。

唉~點解d o野永遠都要堆埋一齊ga呢?今次考試真係好緊要ga~考獎學金都要靠佢ga,希望d考官5好對小王子特別嚴格la!有時我諗
﹣﹣
如果我有錢嘅~米5洗個仔咁辛苦去考獎學金law!
好似....好對5住個仔咁呀!但係世事永遠都係咁ga na~我見有d人有大把,個小朋友想學咩,想去邊度讀書都ok。偏偏個細路自己無能力喎~有能力嘅人又偏偏要憂柴憂米。唉~天父真係公平呀!

(好似我咁﹣﹣天父淨係比左美貌過我,所以我米無智慧law!hahahahaha....)