2010年11月11日星期四

班點恐龍盒



琴日講到小王子嘅脾氣最似小王子爸爸
,今日同你地講第二樣小王子好似小王子爸爸嘅o野﹣﹣就係咩都無所謂

!驘無所謂、輸無所謂!買好、5買又得!要又ok、5要又ok!食又得、5食又得


o拿!呢樣o野就係令到小王子由細到大,都時時比人搵著數嘅原因o勒~我係好睇5過眼ga

!明明係小王子帶糖返學校食,到最後竟然係得小王子一個無得食喎!

好似o係小王子讀一、二年級o個時,佢地興玩5知咩Yu Gi Oh Card,初初個個小朋友都帶d card返學校。其實小王子根本就5識玩呢樣o野嘅,但係佢見個個小朋友都玩,於是就同我講o勒~第二日,
我買左一盒 Yu Gi Oh  Card比小王子,小王子好開心,d同學知道小王子有盒新card,

就氹小王子帶返學同佢地換!有條鬼仔,竟然就咁攞左小王子8張最好嘅card,然後同小王子講﹣﹣

"o拿!我媽媽就買新card比我ga na,等我媽媽買左比我,我就會比返裡面8張good card過你吓~"



放學o個陣我問小王子﹣﹣"點呀?你有無攞返哂d card返嚟呀?"

小王子﹣﹣"有呀!but 我同James交換d card,佢攞左我8張呀!"

我﹣﹣"吓?咩話?媽媽都無話比你攞d card去同人換!"

小王子﹣﹣"5係呀!James會用佢d重好過我嘅card同我換ga!"

我﹣﹣"你知5知媽媽買比你o個d係真card,好貴ga!有d小朋友嘅card可能5係真card,平好多ga!"

小王子﹣﹣"係咩?"

我﹣﹣"更係la~咁你聽日攞返James比你o個8張card返學,同佢講媽媽話5換呀!"

小王子﹣﹣"5洗la~James都未比佢o個8張card我。"

我﹣﹣"吓!!!點解呀?"

小王子﹣﹣"係呀!James話等佢媽媽買左盒新card比佢,佢至比o個8張card我喎。"
我﹣﹣"吓!!!"


就係咁,小王子時時都比人搵笨

。最死係佢自己5知,重鬼咁開心ga喎!But我就好5抵得個仔時時比人"昆"





記5記得上次小王子去 Wild Camp o個單野?小王子返嚟之後話下次5再去o勒~於是我問佢.....


我﹣﹣"點解呀?你5係好開心ga咩?"

小王子﹣﹣"係呀!好開心呀!"

我﹣﹣"咁點解下次5再去呀?"

小王子﹣﹣"媽媽!o個度好dirty ga!我要忍住d poo poo,等去到另一邊o個個Toilet,我至敢去咋!"
(唉~小王子怕污"租"呢家o野就真係最似我!)

我﹣﹣"o我~就係因為咁所以5再去呀?"

小王子﹣﹣"er.....erm....."

我﹣﹣"做咩呀?"

小王子﹣﹣"erm........重有呀媽媽!5知點解o係night time o個陣呢,個個都叫我起身陪佢地去toilet,攪到我成晚都無得瞓呀!"

我﹣﹣"更係叫你la~"

小王子﹣﹣"點解呀?"

我﹣﹣"因為係得你咁好人,真係肯起身陪佢地去ar ma~其他人根本5會起身law!"

小王子﹣﹣"oh!"

我﹣﹣"就係因為咁,所以以後5再去呀?"

小王子﹣﹣"係呀!我晚晚都無得瞓喎,我好tire呀~所以next time 5再去na!"