2012年2月23日星期四

面包超人盒



嘩!琴日無nana有千幾個瀏覽人次兼幾十個留言,嚇得我丫~原來小王子天地做左Yahoo blog嘅Editor's Pick。等我重以為發生左咩事tim!

o拿~再提多次你地na,"嘩Box教室"之"芝士脆方包"嘅食譜聽日出na~有興趣學嘅Blog友就担定櫈仔na!

琴日我無整嘩Box,因為我去左小王子間新學校個小食部度做義工。點解?因為外國d家長好多都要返學校度幚手gar,有d學校直頭寫明,如果你一年內無返學校help到幾多個鐘就要比錢。咁小王子間學校就無咁規定,不過佢地有好多岡位比家長做Helper,我又除左煮o野就真係咩都5識嘅,所以米揀做小食部law!諗住應該無咩難度ar ma~

點知原來好似我呢類美少女媽媽係真係一d都5捱得嘅,一捱就會瓜柴!

話說做小食部Helper係由朝早9:00做到下就1:30嘅,每日應該有三個家長做helper,連埋學校小食部本身o個個員工一共4 個人。咁媽媽A同媽媽B就講多過做,而o個個員工阿sim就重攪o野,因為佢係付責做智多星﹣﹣則係一味得個點字。其實我5係幾明,阿小食sim明明係學校用銀紙請返嚟gar喎~點解佢咩都5洗做?兼且老馮日日開工都有三條"o靚"過佢點ga呢?老老實實o勒~如果學校重有呢類位要請人,我第 一個報名。最後好似係得我一個人做咁,我做左雞三文治、煙肉三文治、蛋三文治、蒜蓉包、切雞、煎煙肉、拾蛋、執貨,做埋收銀兼洗左無數咁多嘅o野。嘩!企左一day,攰到我呢~不過小王子就好開心,個放小息鐘一晌~小王子係第一個衝落嚟同我買o野食嘅,佢一味咁望住我笑,所以我忍5住咁當眾錫左佢個面珠仔一啖呀!hahaha....

之不過咁,原來o係school度做helper,學校係供應晏就過你食ga bor。之前我米提過新學校裡面有好多5同嘅小食部同餐廳嘅~而且佢地重好豪,打的兼比埋放題d學生食。原來學校連d老師同員工都供應埋放題過佢地食gar喎!!!話說琴日因為我去做helper,所以我同其他兩個helper媽媽晏就上左去學校其中一個餐廳度食o野,嘩!原來又係放題嚟gar喎~又 salad bar又 hot food、cold food、三文治、湯、炒面....水果兼各式飲品都有。嘩!個場面真係嚇左我一跳,其實我好想影張相post上blog過你地睇,之但係同另外o個兩個媽媽A、B一齊,好似5係幾好意思攑機影相,好似好大鄉理咁~所以米無影到law!