2011年9月22日星期四

飯糰三文治盒


我o係度諗~當年天父做女人,想女人幚助男人!
咁......會5會天父都認為,女人係精明過男人ga呢?
想當年夏娃就係精明過頭,以為食左個分辦善惡樹嘅蘋果,就可以精明過天父,至會攪到一鑊泡ga啫~


所以,女人係比男人精明得多嘅~o拿!5係我齋up ga,女人精明呢單o野,真係有跡可 循ga。


好似我地d C9為左o個一個幾毫,格來格去。印花換刀 儲花儲到上網籌旗~就知女人幾咁精明la。
由揍老公到揍仔、煮飯家務一腳踢 ~就證明女人係幾咁能幹至得gar!


不過女人精明呢家o野,確實係Build in ga喎~點解我咁講?重記5記得琴日小王子同女校 Cross Campus o個單o野? 琴日女子組o個邊,竟然有對BB Twins走去同小王子吹水喎!呀~5係!係走過嚟"盤"小王子至o岩。


BB Twins一嚟就問小王子﹣﹣"你平時鍾意d咩ga?"
小王子﹣﹣"吓?erm.......音樂la~"
BB Twins﹣﹣"係?咁你最近o係音樂上面有咩Achievement(成就)呢?"


o拿!o拿!o拿!呢d米係精明嘅醒目女law~一嚟就問你有咩Achievement呀?
咩呀?你話有車大哂呀?咩車先?單車定房車先?
咩呀?有樓好巴閉呀?咩樓先?16樓定獨立樓先?


係law~係law~一早問清楚,咁就5洗哂彈藥ar ma!
小王子就答﹣﹣"o我~我今年o岩o岩去完阿根庭度表演。"
BB Twins﹣﹣"嘩~"


你地睇~都話女人精明係Build in ga la,小學就識盤清人地咩料先na~真係5係講少!


小王子話琴日學校 Cross Campus o個時,老師宣佈下個term會有個Disco Night,所有人都要帶女伴去,如果5係就5可以食party嘅o野食。
小王子即刻話﹣﹣>
"咁我地帶媽媽去!"
即場個個大笑~
其實小王子對Disco Night就完全無興趣嘅,小王子話佢地成班男子組都5想去。之但係學校攪Disco Night,如果個個都5願去,到最後一定係強制個個都要去。老人政治law~咩呀!
嘩!如果係強制嘅話~我邊度搵個女伴比小王子呀?5係要我扎兩條辮仔,著條短裙仔去扮小王子女伴哇?雖則我都係一個美少女啫~但係攪到咁,真係情可以堪呀!一係咁,叫小王子爸爸反串扮妹妹仔算o勒~話哂男人係家庭嘅頭,係應該為家人付出嘅!!!











P.S. 上個禮拜小王子o係雪梨音樂學院有大提琴演奏,今日post埋個video比你地睇下~