2010年11月10日星期三

wowo狗飛碟包盒


小王子有一樣o野似十足小王子爸爸嘅~就係脾氣!小王子爸爸本身都已經無咩脾氣ga o勒~小王子呢就重閉﹣﹣>直頭無脾氣!

嘩!無脾氣米好law!重閉咩呀?
就係因為小王子佢無脾氣,所以成條軟皮蛇咁。總之你鬧佢又無用
,打佢又5 work o個隻,好多時真係比小王子激到我嘔血。小王子係連你打佢、鬧佢都重會笑嘅!總之係你講咩都激5到佢la~That's why小王子學校o個個"技安"比小王子吹到脹law!o個d o靚仔有咩做啫?米就係一日到黑講埋d無了o野嚟想激你之ma。哈!佢5好彩,撞著小王子呢條超級軟皮蛇
,真係你吹到自己脹都未有耐激到小王子law!
小王子個人重要個人無咩鬥心,去比賽驘左又5會太開心,輸左又5會好難過。幾年前有個小朋友個爸爸失業,個小朋友要停學Cello,咁o岩小王子同o個個小朋友都一齊參加左個比賽,比賽驘左就有獎金嘅~小王子話﹣﹣
"咁我尊登輸比佢la~咁佢米有錢學cello law!"
我話﹣﹣"吓!5得~你可以驘左之後比左d獎金個小朋友,但係5可以尊登輸比佢ga!"小王子重問我點解,真係5識答佢呀!

總言之,你一鬧完小王子,佢轉個頭就無事,5會5開心。去到玩具鋪,無5買玩具佢又5會扭,呢d人問你地見過未?我同小王子爸爸真係無哂佢乎呀!小王子爸爸真係好好脾氣ga,從來都5會大聲同我講o野,好似上次我5見左部iphone,小王子爸爸一句都無話過我,淨係話買過部新嘅比我,重問我想買邊部tim!但係小王子都有本事,激到小王子爸爸yell 佢嘅~你話o勒
,佢係米天下最強先得ga?

我一嬲都認為﹣﹣
"遲到"係絕症嚟,無得醫嘅~5同嘅地方係,有呢種絕症嘅人係5會死,係佢身邊嘅人等死啫!咿?咁有呢個絕症嘅人米係危險人物?點解?因為佢地可以殺人於無形 ar ma。而有呢種絕症嘅人,都一定係做o野極奇"立糯",做咩都耐過人。小王子就有呢個絕技﹣﹣殺我於無形呀~除左學o野之外,小王子做咩都慢過人,偏偏我係o個種做咩都急,約人永遠5會遲到嘅人嚟,天父真玩o野,比個小王子過我嚟考驗我嘅耐性!最慘係除左錢之外,我最 最 最 無嘅﹣﹣就係耐性!咁你話o勒~我每日過嘅生活係何其吹脹至得ga!
之所以我話﹣﹣
"小王子係我o係地球上面,見過EQ最高嘅生物law!"