2010年9月24日星期五

小王子的眼淚

6歲﹣﹣小王子遇見神~

究竟.......小王子幾時至會遇到佢嘅百樂呢?


聽日就係小王子考大提琴演奏級同去電台錄音嘅日子,我地今晚已經嚟左Sydney !

今日小王子爸爸同小王子講﹣﹣

"聽日﹣﹣將會係你嘅人生裡面upto now最重要嘅日子!"

聽到小王子爸爸咁講,我諗一諗~又係喎!為左聽日,無論係我、小王子一或係小王子爸爸,都一齊努力左好耐~好耐~o係呢度,10歲去考大提琴演奏級真係前無古人。因為o個d古人都5 pass!Sydney d考官好嚴格,5鍾意d人咁細個去考咁高嘅級數,佢地覺得﹣﹣即使個細路係拉得好,都只係機械人嚟ga啫,5係真係懂音樂!多數5會比佢地pass。但係我嘅小王子真係對music有感覺!佢真係拉得好好ga~佢真係為左聽日努力左好耐好耐ga~對於一個十歲嘅小朋友,3個月至可能睇到一次電視,永遠人地玩嘅時候,自己都要練琴,真係少d毅力都5得!我淨係想小王子可以得到公平同公正嘅對待。5好有成見5好有主觀感、亦都5洗go easy on him!淨係單單睇一個十歲、對音樂充滿熱情嘅小朋友﹣﹣佢可以做到d咩!咁就夠na~


其實我一路都無同你地講﹣﹣本來個電台錄音5係聽日,而係o係29/8。我5記得有無同你地提過,小王子同學d家長5多鍾意我。就係因為咁~小王子試過幾年都無人請佢去過Birthday party,佢地係衰到﹣﹣請哂全班,淨係5請小王子一個,重要係返學校講喎~對於一個幾歲嘅小朋友嚟講﹣﹣去Birthday party就係佢地o係人際關係裡面一個好好好重要嘅圜節。29/8小王子終於有人邀請佢去Birthday party,小王子開心左好耐,一早就諗定要送咩禮物比個小朋友,此終......一個得來不易嘅Birthday party邀請,小王子知道要好好真惜嘅~點知到最後,電台打電話嚟話要o個日綠音﹣﹣小王子無出聲﹣﹣淨係眼濕濕。因為小王子自己都知道去錄音係好緊要嘅~試問.......對於一個十歲嘅小朋友,呢d 5係犧牲係咩呢?


o個日我地一樣係早一日就去左Sydney,諗住第朝就去錄音。就係o係我地出門口去錄音o個剎那﹣﹣電台打電話嚟,話有問題,要取消o個日嘅錄音,要改期。當時我真係咩都諗5到,淨係諗﹣﹣"有無攪錯呀?仔呀!你真係黑仔達呀~" 點知我一望小王子﹣﹣就見佢d眼淚差d流到出嚟咁濟。佢話﹣﹣"吓?咁我米無得去Birthday party law?"


原來小王子即刻就諗到,自己為左nothing而去5到Birthday party!我做媽媽嘅~竟然無諗起呢樣o野,真係覺得好對5住個仔。小王子由細到大都好少喊,平時佢比我打都重笑﹣﹣係真ga!你地可能覺得係"非而所思",but小王子真係比我鬧同打都重笑ga!小王子係我所見過﹣﹣EQ最強嘅生物!o個日﹣﹣小王子無出聲、眼濕濕左個幾鐘。


今日無相post,呢篇係作為小王子母親嘅我﹣﹣再一次為小王子失眠嘅晚上有感而發嘅心聲!

"嘩box教室"我今日錄左na~等edit完upload上youtube就ok!