2011年5月16日星期一

嘩~獅子王壺



聽日無"嘩box"~因為聽日小王子又要去Sydney考中學獎學金o勒!今次小王子係要去呢間學校 Audition 拉Cello。而呢間學校嘅音樂獎學金係全費嘅~則係話如果考到呢間學校嘅獎學金,小王子未來o個六年嘅中學都5洗比錢o勒!之前另一間中學Offer左比小王子獎學金係6年中學半費再加o係外面學Cello嘅學費全免。不過~其實我同小王子爸爸未諗會去邊間度讀,到最後要睇哂d Offer至會決定,雖然分分鐘o個大na na嘅AU$4000會凍過水!

其實為左小王子考中學獎學金呢單o野,我同小王子爸爸都已經死左5知幾多細胞!小王子爸爸今朝重同我講,因為聽日小王子要去Audition,所以佢(小王子爸爸)好緊張,瞓5著!我呢~雖然我無好像小王子爸爸咁瞓5著,但係都5好過得去邊。我時時都覺得好對小王子5住,因為如果考5到獎學金,我係供5起小王子讀私校嘅~星期六o個日我同小王子講....


我﹣﹣"小王子(化名)!如果你考5到想讀嘅學校,媽媽又afford 5 起比full fee~I'm sorry呀!"
小王子攬住我同我講......
小王子﹣﹣"That's OK ~媽媽!我去間good school就得la,我5洗一定要去"The Best School"ga!"
我聽見小王子咁講,d眼淚真係流到出嚟咁濟呀!
小王子5知係安慰我,一或係真係咁諗~小王子話.....
小王子﹣﹣"媽媽!如果我真係要入去XXXschool度讀嘅話,我反而失望tim呀!"
我﹣﹣"吓?點解呀?你5係鍾意o個間多d ga咩?"
小王子﹣﹣"而家我5鍾意na~after去過o個間school度睇,又聽左咁多o野,如果真係要我去o個間度讀,我會好失望ga!"


你地5好問我小王子講呢段說話係咩意思,因為小王子一嬲對"解譯"<﹣﹣都5係好掂!我直頭懷疑~小王子可能誤解左"失望"<﹣﹣呢個詞語嘅意思!
不過我知道佢係想講而家5想去讀之前想去讀嘅o個間學校o勒!