2011年8月3日星期三

龍貓盒



光陰似箭,今年又到左小王子學校去Camp嘅時候o勒~今年又係去返舊年去o個度,上次小王子去完返嚟,已經話出年死都5會再去。點解?
因為小王子最最最怕污"Jo",小王子話個Camp site嘅廁所係污"Jo"到得人驚嘅,最慘係上次去4日Camp,小王子要付責洗兩日廁所,認真玩o野law!我覺得咁多小朋友一齊去Camp,又去得o個4日,有咩理由小王子要付責洗兩日廁所至得gar?我5係話自己個仔5做得呢d o野,but又話係體驗生活、要學獨立嘅?咩其他人5洗學咩?點解淨得小王子一個要學先?有d 5係幾fair law!當然~呢樣o野我係心諗啫,我係5會同小王子講嘅~


前日Mr.屈又開Camp前講坐,重有咩講啫?更係叫家長買呢買路ga la~咁好似我呢d咁"盡責"嘅媽媽,就更係例必出值ga ma,係米先?hahahaha.....
o係個講坐度我見到另一個Chinese 家長,呢~佢個仔由一年級到六年級都無高過o個個哈比人呢~咁我同佢講.....


我﹣﹣"我個仔5去Camp呀!"
哈比媽﹣﹣"吓?咁你嚟做咩呀?"
我﹣﹣"咁人地又未話可以比佢5去,我更係要嚟la!我個仔話o個度好污"Jo",5肯去呀!"
哈比媽﹣﹣"我個仔又係咁講呀!佢話個廁所好污"Jo",死都5肯去,攪到返到嚟痾5出,重攪到出血tim呀!"
我﹣﹣"係呀~係呀~我個仔又係咁講呀!不過佢話知道遠d o個度有個廁所乾淨d,所以死都忍到去到o個度先至肯去呀!"
哈比媽﹣﹣"咁你個仔乖na~我個仔就死都5肯去,情願忍呀!"
我﹣﹣"唉~4日5沖涼,係d鬼至得ga啫!我地d中國人真係頂5順咁污"Jo"ga law!"


之後得同小王子講哈比人呢單o野,小王子話佢d同學都傻嘅,老師話會4日無涼沖,佢地竟然話好o野喎?


今朝我問雞泡魚,個Camp site嘅廁所係米真係好污"Jo",心諗會5會係小王子"嚴占"咋?雞泡魚係印度人,應該無咁怕污"Jo"掛?點知....


雞泡魚﹣﹣"係呀!個廁所簡直係恐怖呀~"
我﹣﹣"重污"Jo"過印度d廁所?"
雞泡魚﹣﹣"更係la~污"Jo"過印度o個d多多聲呀!"
我﹣﹣"吓?真係呀?咁你點呀?"
雞泡魚﹣﹣"我都無用過個廁所,我o係草堆度攪掂咋!"
小王子﹣﹣"係呀!係呀!我都有o係草堆呀~"
我﹣﹣"吓?你都有?咁點抺呀?你~無~抺~呀?"
小王子﹣﹣"有~"
我﹣﹣"有?點抺呀?d廁紙點呀?"
小王子﹣﹣"我挖個窿放落去law!廁紙係可以分解,所以咁做係環保ga!"
我﹣﹣"吓!!!咁~你~用~咩~嚟挖個窿呀"
小王子﹣﹣"鏟law!"
我﹣﹣"咁你o係邊度搵個鏟嚟呢?"
小王子﹣﹣"問人借law!"
我﹣﹣".........."


唉~為左小王子可以5洗去Camp呢單o野,攪到我同小王子爸爸諗爆個頭,5知用d咩借口同學校講,等小王子5洗去Camp,終於小王子爸爸話安排小王子o個個week表演,同學校講話5去得Camp law!點知琴日email一出,副校長即刻要詔見我,
我心諗﹣﹣
"學校5係要老屈我交o個5舊水Camp錢哇?"
我同小王子爸爸講﹣﹣
"呢單o野你攪掂去呀下~"