2012年6月18日星期一

糖皮Mini cake


終於平安咁過左上個禮拜,上個禮拜有咩咁特別?之5係我要開班教做糖皮蛋糕 law,成個week我都係o係度準備上堂嘅o野,兼夾做左無數咁多糖皮花仔同玫瑰花用嚟上堂用!咁小王子又帶埋個巨箱比我油"龍"呢~就係因為咁,我兩個禮拜無做家務呀!間屋亂到呢~所以上個星期五我上完堂返到屋企,第一件事就開始做返呢兩個禮拜嘅家務,嘩~真係重慘過死呀!!!!所以話呢~今日的事真係要今日做gar law!

o拿~今日Post d蛋糕相過你地睇o勒~
係米靚先?有無後悔無去到跟我學先?後悔都無用lu~穌洲過後無艇撘lu~所以今日尊登Post d相過你地睇,等你地痕下都好!hahahaha........

小王子返埋今個禮拜就放Term Break o勒,Yeah~我又有兩個week假放lu!有追開小王子天地嘅Blog友應該知道,小王子放假我係5 Post Blog嘅~不過我打算下個禮拜照樣會Post"嘩!Box教室"喎,o拿~係米體貼先?今次"嘩!Box教室"又教咩?我諗住教你地整"可樂餅",你地話好5好呢?咩話?咩o野係可樂餅?係米用可樂整嘅?更係5係la~"可樂餅"係日式炸薯餅,好好食gar,我同小王子最中意食gar o勒,裡面重有d肉碎gar呢?一早整定、炸好,近入冰箱度,到想食o個陣就可以攞幾個出嚟焗返熱佢,係米正先?

嘩!越講越遠,正題o勒~正題o勒~
5知你地有無覺得時時用微波爐嚟番熱d o野食,好似5係好健康咁呢?又或者有d食物如果用微波爐嚟番熱嘅話,一係就越叮越乾、一係就叮完你見到都5想食?小王子爸爸日日都帶飯返工食嘅,其實我時時都好擔心小王子爸爸日日咁叮飯食,會5會對身體5好。所以好早年我就轉用玻璃兜飯盒比小王子爸爸帶返工,之但係5知點解玻璃兜飯盒d蓋時時都"come"得5實gar喎~如果遇著有汁嘅食物就更加係隨時會倒到周圍都係。
o拿~今日有樣正o野要推介比你地,就係一個電蒸午餐盒,呢個電蒸午餐盒係小王子E ma幚我o係淘寶度買嘅,個盒外形雖然5係好大,但係放o係裡面蒸o個個盒嘅Size又幾大gar喎!總之夠食la~我比左個盒小王子爸爸帶返工用,小王子爸爸話好到不得了,連佢d鬼佬同事都話正,想叫小王子爸爸幚佢地買個tim!個電蒸午餐盒呢就係放o係公司度嘅,小王子爸爸每日淨係攞裡面o個個飯盒返屋企,第朝我幚小王子爸爸放好o個日嘅午餐o係個飯盒度,小王子爸爸返到公司,到食晏就之前15分鐘,就放大約兩湯匙水落個電蒸午餐盒個底度,再放返我幚佢準備好o個個飯盒落個電蒸午餐盒裡面,蒸15分鐘、無倒汗水,小王子爸爸就有一個熱辣辣嘅午餐食o勒~o拿!係米好介紹先?比埋個Video過你地睇o勒~